העיתונאי בני ציפר התראיין לתכנית של בן כספית ורוני בראון ברדיו 103FM. השיחה עסקה בפוסט שפרסם ציפר, ידיד קרוב של משפחת נתניהו, על נאומו של ראש הממשלה בו הילל את הנאום. "איזה טנגו סוער רקדת איתנו אמש נתניהו", כתב ציפר בפייסבוק, "ואיזה בן זוג נפלא אתה. אחזת אותנו במותניים ביד אחת וביד האחרת אחזת בכף ידינו וסחררת אותנו, ומשכת, והדפת אותנו, הקסם עבד". 





ציפר: "יש משהו לא נכון במה שכתוב כאן? אני חושב שהוא פשוט נואם בחסד עליון, יש מישהו שיכול לכפור במה שאמרתי?" 



כספית: "אני כופר במה שכתבת ראיתי אדם קטן עלוב שמשתלח באב הבית במעונו, מתנפל על עיתונאים פעם אחר פעם. ואחר כך הוא יגיד שהוא לא הסית".



ציפר: "טנגו זה גם התגובות של הקהל, ראית איך זה עובד טוב עם הקהל שלו, בשביל זה הוא היה שם. זה אירוע של תומכי הליכוד והוא נתן להם את ההצגה הכי טובה בעיר. הוא עבד על הנאום הזה הרבה, הוא כתב בעצמו. היה בזה רעיון מאוד עמוק שהוא שהתקשורת משקרת. היא משקרת בכך שהיא מציגה תמונה לא מאוזנת של המציאות".



כספית: "הוא אמר שבשנים האחרונות לא היו שנים כה בטוחות לעם ישראל. ב-2014 תל אביב הופצצה בקיץ, הוא לא הפיל את עזה, ולא כבש את שלטון חמאס אני לא רואה איפה הביטחון הגדול שהוא מדבר עליו".



ציפר: "הנאומים שהוא נותן בהרמת כוסית לאנשי הליכוד נועדו להרים את המורל לעם שלו. הוא מציג גם דבר שבעיניו הוא מכשול מאוד גדול לדמוקרטיה וזה התקשורת".



כספית: "איזה שטויות אתה מדבר הלא לפני שנה וחצי נשלח כאן ראש ממשלה לכלא כי התקשורת חפרה בפרשות שלו, הוא רק עכשיו יצא מהבית סוהר, איך אפשר להגיד שהתקשורת רודפת את נתניהו. אי אפשר לשקר לכולם כל הזמן". 



ציפר: "הוא הציג דבר נקודתי שהוא הבעיה של ישראל". 



כספית: "הוא אמר שהתקשורת חד צדדית ורודפת אותו, אבל תראה את אולמרט שהלך לכלא כי התקשורת חשפה את הפרשות שלו. אם התקשורת היא חד צדדית אז לוקחים ואמרים בוא נראה מה היה עם ראש הממשלה הקודם". 



ציפר: "אני אמרתי שהוא נואם מצוין הוא יודע לשכנע ואני השתכנעתי מהנאום הזה. בנקודה הזו של הנאום שהוא נשא היו מוצגים הטיעונים בצורה המושלמת ביותר ואני מסתכל על האמנות שלו. אני מסכים לחלוטין עם הנאום. התקשורת רודפת את נתניהו, אני מתייחס רק לנתניהו. עיתונאים לא מוכנים להודות שיש חוסר הוגנות ביחס התקשורת כלפי הזוג נתניהו".



כספית: "חוסר הוגנות הוא השבע השנים הראשונות של נתניהו כראש ממשלה שהתקשורת לא הציפה את הפרשות".