בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (שני) ׁשמונה שנות מאסר על עורך הדין מדחת עיסאווי וארבע שנות מאסר על אחותו, עורכת הדין שירין עיסאווי. השניים הורשעו בכך שהשתמשו במעמדם כעורכי דין, על מנת להעביר מסרים בין ארגון חמאס לבין אסירים ביטחוניים הכלואים בבתי הכלא בישראל.  

השופט כרמי מוסק ציין בהחלטתו כי מעשיהם של האחים סייע לחמאס "בארגון שביתות רעב, שנועדו למטרות אחרות ושונות מאשר קירוב הלבבות לארגון החמאס, אלא למטרות המרדת האסירים הביטחוניים בתוככי הכלא ולשיבוש החיים בכלא, ובמקרים אחרים נעברו עבירות ביטחון של ממש".

השניים הורשעו בדצמבר האחרון בביצוע עבירות של מגע עם סוכן חוץ, פעולה ברכוש למטרות טרור ומתן שירות להתאחדות בלתי מותרת. במסגרת הכרעת הדי נקבע, כי מדחת עיסאווי הפעיל משרד עורכי דין, במסגרתו הועברו אגרות לאסירים ביטחוניים של החמאס, כאשר האגרות הועברו אליהם במקרים רבים מטעם ארגון החמאס או עבור הארגון, נועדו לשרת את מטרות ארגו החמאס, הן במישור הארגוני ולעתים בעניינים ביטחוניים, תוך פגיעה בביטחון מדינת ישראל ובשלום הציבור. 


בנוסף העביר עיסאווי כספים, בי היתר לצורך תשלום שכר טרחה לעורכי די שייצגו אסירים או עצורים ביטחוניים, כאשר כספים אלה הגיעו מהחמאס או מעמותה הקשורה לארגון. לגבי שירין עיסאווי נקבע כי גם היא עברה עבירות דומות במסגרת פעילותה במשרד. עוד נקבע, כי שעה שאחיה שהה במעצר, החליפה אותו הנאשמת בניהול המשרד ובמסגרת זו עברה עבירות דומות, אם כי בהיקפים פחותים במידה ניכרת.