ראשיד אייה, אזרח סודן בן 31, הואשם היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בלוד, כי פרץ לבית משפחה בפתח תקווה וביצע, תחת איומים, מעשים מגונים בילדה בת 11, בעת שישנה במיטתה. הוא לא התייחס לחששה של הילדה, כי פגע בבני משפחתה. כתב האישום מייחס לו ביצוע עבירות איומים, התפרצות לבית מגורים, גניבה וריבוי עבירות מעשה מגונה בנסיבות אינוס בקטינה מתחת לגיל 16. לבית המשפט הוגשה בקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.



כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז מרכז, מגולל תסריט אימים, במסגרתו שהה הנאשם שעה וחצי בחדה של הילדה. מכתב האישום עולה, כי בליל ה-14 בינואר, בסביבות השעה 04:35 לפנות בוקר, פרץ אייה לבית בפתח תקווה, כשהוא תחת השפעה של סמים ואלכוהול. הנאשם נכנס לחדרה של בת המשפחה, אשר אותה עת ישנה במיטתה. הוא העיר אותה, סימן לה לבל תדבר ואיים עליה כי אם תדבר יהרוג אותה ויפגע בבני משפחתה. הילדה, שחששה לשלום הוריה, שאלה בבכי את הנאשם אם עשה להם משהו, והוא שתק ולא השיב לה. הנאשם ביצע בקטינה מעשים מגונים, בעודו מאיים עליה ומתעלם מתחינותיה ובכיה.



לאחר מכן, רשם אייה על גבי פתק את מספר הטלפון שלו והורה לה לרשום עבורו על פתק את מספר הטלפון שלה, ואמר שהוא מעוניין להיפגש עימה שוב. בשלב זה לא מצא את מכשיר הטלפון הנייד שלו והחל מחפש אותו ברחבי הבית ובגינה, כשהוא דורש מהילדה להתלוות אליו. כאשר שבו לחדר, שמע הנאשם רעשי קולות מהבית ומיהר להתחבא בארון. היה זה אב המשפחה, ששמע רעש, נכנס לחדרה של בתו והבחין בנאשם. הנאשם נס מהמקום תוך שהאב צועק ורודף אחריו. אייה הצליח להימלט מהבית, וכן גנב את מכשיר הטלפון הנייד של הקטינה ואת ארנקה של אמה של הקטינה.



"במעשיו טבועה מסוכנות זועקת לכלל הציבור ולקטינה בפרט", נכתב בבקשת המעצר. "המשיב ביצע מעשים מגונים ברף החומרה הגבוה ביותר, בקטינה, בביתה-מבצרה, בתוך מיטתה, תוך איומים על חייה וחיי בני משפחתה, בעוד הקטינה שרויה בפחד באשר לגורלה, חוששת לחיי בני משפחתה וממררת בבכי".



לפניות לכתבת: [email protected]