תיק האונס בהרצליה ממשיך לעורר מחלוקת בין המשטרה והפרקליטות. בעוד במשטרה מאמינים שיש מקום להגיש כתב אישום נגד החשודים במעשה, בפרקליטות חוששים שסיכויי ההרשעה בתיק נמוכים בשל חורים בגרסת המתלוננת ובשל סירובה של המתלוננת להתעמת עם החשודים, בשל מצבה הנפשי. ערוץ 10 חשף היום (שני) את עדויותיהם של המתלוננת ושל החשוד המרכזי בפרשה הסבוכה.



בתחילה שאלו במשטרה את המתלוננת איך היא הכירה את החשוד והיא ענתה כי היא הכירה את החשוד בשכונתה. "הכרנו בשכונה", היא סיפרה. "הוא החמיא לי, אמר שאני יפה ומושכת. הוא דיבר אליי מילים מאוד יפות. עלינו אליו ושכבנו, שנינו רצינו והוא היה מאוד לא אלים". בשלב זה הגרסה של החשוד המרכזי עדיין דומה. והוא אומר כי אחרי שהשניים שכבו "כל אחד הלך לביתו".



המתלוננת המשיכה וסיפרה: "אחרי המפגש הראשון, היה דיבור שאבוא שוב. התייעצתי עם חברה ובסוף באתי אליו. כשהכתבתי איתו, נפלט לו משהו שגרם לי לחשוב שאולי יש עוד חברנים איתו, דאגתי להבהיר לו שאין מצב שאני נמצאת איתם והוא אמר לי לוא לדאוג, רק הוא ולא הם. 'אני ביטלתי אותם הוא אמר". בשלב זה הגירסאות של הצדדים הפכו שונות מאוד. . "למחרת היא רצתה לבוא שוב - אמרתי לה כשהיא הייתה בדרך אליי ששני חברים שלי קפצו אליי בהפתעה. היא קצת התאכזבה אבל בסוף באה מרצונה החופשי".



אחד החשודים במעורבות באונס הקבוצתי בהרצליה. צילום: אבשלום ששוני
אחד החשודים במעורבות באונס הקבוצתי בהרצליה. צילום: אבשלום ששוני





"רציתי לצעוק, אבל לא יכולתי"



לאחר מכן החלה המתלוננת לתאר את גרסתה לאונס ואמרה כי יחסי המין עם השלושה נכפו עליה, תוך שהיא מתחננת שיפסיקו. "שתיתי רד בול והרגשתי שהשפתיים שלי עולות, הרגשתי שהם כיסו לי את הפנים ואני הרגשתי רק את החשוד המרכזי, שאותו הכרתי קודם לכן. הם עשו הכל בכוח, לא יכולתי להתנגד, הייתי אזוקה בידיים. רציתי לצעוק אבל לא יכולתי, רציתי רק לצעוק שכל השכנים ישמעו. הם כולם עלי ואני רק רוצה למות, לא יכולתי לנשום בשארית כוחי התחננתי, די אני לא רוצה. הוא כיסה לי את העיניים וקשר את הרגליים. ואני שומעת שמדליקים את הג'קוזי. אני מרגישה שעוד ועוד נוגעים בי ואני לא יכולה לזוז".



בגרסתו, החשוד המרכזי דוחה את התיאור הזה מכל וכל וטוען שכל מה שאירע נעשה בהסכמה מוחלטת. "אני והיא היינו בחדר, והחברים היו בג'קוזי. שאלתי אותה אם מפריע לה שהם שם, והיא שאלה אותי מאיפה הם. אמרתי לה שהם ממקום אחר. היא אמרה כל עוד הם לא מהשכונה זה לא מפריע לה", והוסיף, "כל הזמן שאלתי אותה אם הכל בסדר, אם נוח לה ששלושתנו שם ואם היא רותה עוד בחורה שתרגיש נוח. היא אמרה שהכל בסדר וביקשה ממני "להפסיק לבלבל את המוח".



"אם עשיתי את זה, גם רצחתי את רבין"


כשהחוקרים לחצו על החשוד המרכזי ואף האשימו אותו בסימום המתלוננת, הוא הגן על עצמו ואמר: "אם אנסנו אותה, אני אשם גם ברצח רבין, סבבה? תאשים אותי. אני בכוונה לא רציתי עורך דין, לא רוצה כלום. האמת שלי חזקה והיא תנצח, אחותי גם עברה אונס אני יודע מה זה".