שני צעירים חשודים כי רצחו את שכנם במהלך שוד והציתו את דירתו, כך הותר לפרסום היום (ראשון) בתום חקירה מאומצת של משטרת ישראל שהתנהלה תחת צו איסור פירסום. כזכור בתחילת החודש נמצאה גופה בדירה שעלתה באש בחיפה, מחקירת המשטרה עולה בין היתר כי שני חשודים שמתגוררים באותו בניין שדדו את שכנם, רצחו אותו והציתו את דירתו כדי להסוות את מעשיהם.



כאמור הבוקר הותר לפרסום כי המשטרה פענחה את הרצח וההצתה בתחילת החודש. במהלך האירוע נהרג הדייר שהתגורר בה. שני חשודים נעצרו ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום על רצח ושיבוש ראיות בתוך חמישה ימים. מהחקירה עולה עוד כי לפני כשלושה שבועות, סמוך לשעה 9:00 התקבל דיווח במשטרה על שריפה בדירה בקומה השלישית ברחוב סירקין. תוך כדי פעולות הכיבוי התגלתה גופה בדירה. כבר במהלך חקירת כוחות הכיבוי גבר החשד כי מדובר בהצתה ומציאת הגופה בדירה הגבירה חשד זה.



חוקרי ימ"ר חוף החלו לאסוף ראיות ועדויות מהזירה. מחומר החקירה שהצליחו לגבש החוקרים חשד כי בני זוג תושבי אותו בניין, בני 25 ו-27, שדדו את שכנם. על פי החשד השוד הסתבך ואז גמלה בליבם ההחלטה לשרוף את הדירה ולגרום לפיצוץ מכוון במהלך השריפה, במטרה להסתיר את מעשיהם ולהקשות על המשטרה להגיע לחקר האמת ולאסוף ראיות שיקשרו אותם למעשה.



מעצרם של שני החשודים הוארך מפעם לפעם, בזמן הזה גיבשו החוקרים ראיות מוצקות ותשתית ראייתית נגד החשודים. ביום שישי האחרון הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד שני החשודים. הצהרת תובע פירושה שתוך חמישה ימים מהגשתה יוגש כתב אישום נגד שני החשודים. על פי ההערכות השניים יואשמו ברצח בשיבוש מהלכי חקירה שוד ואיומים.



עו"ד בוריס שרמן שמייצג את האישה מטעם הסניגוריה הציבורית: "מדובר בצעירה ללא עבר פלילי. הצעירה סבלה מאלימות קשה מצד בן זוגה ואף הוגשו כנגדו תלונות על אלימות. הצעירה שיתפה פעולה  באופן מלא עם החוקרים וכבר בשלב זה נראה שחלקה באירוע הטראגי הוא קטן".