באביי מולה, תושב אור יהודה בן 21, הואשם היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב באונס, מעשה סדום ואיומים כלפי קטינה כבת 16, אותה הכיר היכרות שטחית קודם לכן. מכתב האישום עלה כי מולה ביצע את המעשים בנערה באיומי סכין תוך שהוא אומר לה כי הוא "רוצח שכיר שנשלח להרוג אותה". לבית המשפט הוגשה בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, ב-27 ביוני, בסמוך לשעה 02:30, בעת שהקטינה שהתה עם חברתה ליד חנות באור יהודה, הציע מולה ללוות אותה לביתה והיא נעתרה. בדרך עצרו בגינה, שם הציע לה להיות בת זוגו ולקיים עמו יחסי מין, אך הקטינה סירבה. בהמשך הציע הנאשם לקטינה להתלוות אליו למקום מבודד, בטענה כי מישהו השאיר עבורו שם שקיות. הקטינה נעתרה לבקשתו.



בהגיעם למקום המבודד, שאל מולה את הקטינה לסיבת סירובה לקיים עמו יחסי מין, והקטינה השיבה שהסיבה היא שהוא מבוגר ממנה, והוסיפה שהיא בתולה. בהמשך, הוביל מולה את הקטינה, במדרון, לשטח עפר, שם שלף סכין ואיים עליה באומרו כי שילמו לו כדי שיהרוג אותה. הקטינה פרצה בבכי והנאשם אמר לה כי יכול למנוע את הריגתה, אם תקיים עמו יחסי מין. משסירבה, איים עליה הנאשם, באוחזו בסכין, והורה לה להתפשט.



מכתב האישום עולה עוד כי הקטינה ניסתה להפציר בנאשם ולהניא אותו מכוונתו, אך מולה אמר לה כי "חבל שלא תראה את אמה יותר". "נוכח איומי הנאשם, והשימוש שעשה הנאשם בסכין, התפשטה הקטינה, בעודה בוכה", נכתב בכתב האישום. בהמשך, ביצע הנאשם במתלוננת אינוס ושתי עבירות של מעשה סדום. לאחר מכן התלבשה הקטינה ומולה הזהירה לבל תספר על שאירע.



לאחר מכן מסר הנאשם לקטינה את הסכין, והיא השליכה אותה במקום. בדרכם לבית, אמר הנאשם לקטינה שהוא משמש כרוצח שכיר. כן איים עליה, באומרו לה שאם תספר למישהו על האירוע, "כדאי שתאמר לאביה לעבור דירה". בבקשת המעצר נכתב כי "מעשיו של המשיב מקימים נגדו את עילת מעצר... המשיב מסוכן לביטחונן ושלומן של קטינות.... מעשיו של המשיב מצויים במדרג הגבוה ביותר של עבירות המין. המעשים בוצעו באכזריות ובכוח, ומעידים על מסוכנות גבוהה ביותר הנשקפת ממנו".