חצי שעה תמימה נמשכה המתקפה האלימה מחוץ למועדון בתל אביב, בסכינים, בקבוקי זכוכית וגז מדמיע – כך עולה מכתב אישום שהוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר נגד שני צעירים בני 19 ושלושה נערים בין 15 עד 16. המניע לתקיפה אינו ידוע, אך ידוע כי היא הותירה שלושה צעירים פצועים, חבולים ומתבוססים בדמם. 

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, ב-18 באוגוסט, הגיעו הנאשמים, אדיסו גברו (19), רדה בלאי (19) ושלושת הקטינים, וחבריהם, שזהותם אינם ידועה, אל מחוץ למועדון ה"סולו" ברחוב נוח מוזס בתל אביב, כששלושה מחברי החבורה מצוידים בסכינים. בסמוך לשעה 2:20 הגיעו שלושה צעירים בני 19-20, עמם ככל הנראה יש לנאשמים היכרות מוקדמת, ברכבו של אחד מהם למועדון, ועצרו את הרכב בסמוך לכניסה. 
הנאשמים הבחינו ברכב שעצר וביושביו והחלו לרוץ לכיוון הרכב, כשהם אוחזים בסכינים, בקבוקי זכוכית ומיכלי תרסיס גז מדמיע. על פי כתב האישום ועל פי צילומי האבטחה שתיארו את האירוע, במשך מעל חצי דקה הכו הנאשמים וחבריהם את המתלוננים ותקפו אותם באגרופים, בבעיטות, בדקירות סכין ובאמצעות בקבוקי זכוכית, חבטו ברכב בידיהם, ברגליהם ובאמצעות הבקבוקים, ניפצו את שמשותיו וניקרו את צמיגיו באמצעות סכין, כשכל העת כלל בני החבורה מעודדים זה את זה. 

במהלך אירוע התקיפה, אחד מהתוקפים שלף סכין וניקר את צמיגי הרכב, אדם אחר מחברי החבורה שלף סכין ודקר את אחד המתלוננים בחזו, במותנו ובידו, ואחר ניפץ את שמשות הרכב באמצעות בקבוק וודקה. בנוסף הכה הנאשם בן ה-15 בראשו של מתלונן אחר באמצעות בקבוק וודקה ובן ה-16 ריסס גז מדמיע בפניו של מתלונן זה ממיכל תרסיס גז מדמיע שהיה ברשותו, ונטל עמו את המיכל. 
לאחר מכן ברחו התוקפים מן המקום והותירו את כלל המתלוננים פצועים וחבולים, וביניהם המתלונן שנדקר, מתבוסס בדמו. כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות וחבלה במזיד לרכב. בנוסף, מואשם בן ה-16 גם בשיבוש מהלכי משפט, לאחר שהשליך את מיכל הגז המדמיע. חלק מהנאשמים מודים במיוחס להם וחלקם מכחישים שהיו במקום. 

עו"ד רותם סרי שמייצג את אחד הקטינים מטעם הסניגוריה הציבורית אמר: "אנו ממתינים לקבל את חומרי החקירה אך כבר בשלב זה נראה על פניו כי מדובר בתיק עם קשיים ראייתיים והתביעה אינה מציגה, בפירוט הנדרש, את חלקו של כל אחד מהנאשמים באירוע. כך למשל לא ברור מי מהמעורבים הוא שביצע את הפעולות החמורות. נראה כי לאור הקשיים בחרה התביעה להעמיד לדין בגין האשמות חמורות את כל האנשים שנראה שהיו בזירה".