"בעלי הכיר אותי כשהייתי צעירה, היום הוא עוזב אותי ויצטרך לממן את כל התכשירים שאני זקוקה להם כדי להמשיך להיראות צעירה", זו תמצית כתב התביעה לחלוקת הרכוש שהגישה האישה לבית המשפט לענייני משפחה נגד בעלה הצעיר ממנה בעשרים שנים.



בני הזוג נישאו כשהאישה היתה בת 45 עם שני ילדים, ובעלה היה בן 25. הם ניהלו אורח חיים יוצא דופן ונחשבו לזוג המושלם. הם הכירו שבע שנים לפני שנישאו, כשהיא היתה מזכירה בבית הספר התיכון בו הוא למד, הם ניהלו קשר סמוי כמה שנים, ובשלב מסוים היא נכנסה להיריון, עזבה את הבית והשניים מיסדו את הקשר.



באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טוען הבעל כי חיי הנישואין עלו על שרטון מאחר והבין כי פער הגילים בינו לבין רעייתו הוא בעייתי ויחמיר ככל שהשנים יעברו. הוא טוען כי אין מקום לחוסר האיזון בתביעה לחלוקת הרכוש.



עו"ד שרין סולן. צילום: יח"ץ
עו"ד שרין סולן. צילום: יח"ץ



עוד טענה עו"ד סולן כי כרגע יש לפתור את הבעל ממזונות כי הילדים במשמורת כמעט משותפת וחלוקת הנטל היא זהה. האישה טוענת כי היא רוצה אי שוויון בחלוקת הרכוש ומזונות של עשרות אלפי שקלים בחודש. בין היתר היא טוענת כי תצטרך לממן טיפולי בוטוקס דו שנתיים וטיפולים אחרים כמו חומצה הילרונית ומתיחות פנים, כדי לשמר את נעוריה.



הבעל בתגובה: "עצם הדרישה מעידה על הדרמה שבה אני חי כבר מספר שנים. היא באובססיה לשמור על הנעורים ומסרבת להשלים עם גילה ועם מצבה. יכולנו לחיות יחד הרבה שנים אבל ההתנהלות היום יומית הפכה לגיהנום".