יום של תקריות ביטחוניות שנגמרו בנס. חייל צה"ל נפצע היום בצהריים (ראשון) באורח בינוני, לאחר שהושלכו אבנים לעברו ולעבר הכוח שעליו פיקד, בכניסה ליישוב עטרת. הוא טופל במקום על ידי חובש צבאי שקיבע את כתפו ופינה אותו לטיפול רפואי בבית החולים.

בתוך כך, פיגוע דריסה נמנע היום לאחר שרכב פרץ מחסום בצומת אל-חאדר שבגוש עציון וניסה לדרוס חיילים. למרבה המזל לא היו נפגעים. חיילים מחטיבת כפיר שעמדו סמוך למחסום זיהו את הרכב, סימנו לנהג לעצור אך בתגובה הוא האיץ את הרכב. בתגובה החיילים פתחו בירי לעברו וזיהו פגיעה ברכב אך לא בנהג והרכב נמלט. כוחות גדולים של צבא פתחו בסריקות בגזרה אחר המפגע.

בקבוק תעבירה הושלך לעבר בית מוסקוביץ' בשכונת ראס אל עמוד שבמזרח ירושלים. לא היו נפגעים, אולם נזק קל נגרם למרפסת. המשטרה ערכה סריקות לאיתור משליכי הבקבוק אך לא הצליחה לעוצרם. בצה"ל חוששים שאירוע מהסוג הזה יצלח למפגעים ויבעיר את השטח. גורם צבאי אמר בעבר למעריב, כי "זה בדיוק מסוג האירועים שיכולים ברגע להצית מהומות ובמערכת הביטחון פועלים רבות לסיקול אירועים כאלה". 
 
בשעות הערב הגיע פלסטיני, תושב הכפר חוסאן, למחסום ביתר וטען בפני מאבטחי המחסום כי הוא הפלסטיני שניסה לפרוץ את המחסום מוקדם יותר סמוך לצומת אל חאדר. לדבריו הוא חשש שבמהלך הסריקות הוא יפגע ולכן בחר להסגיר עצמו. הוא הועבר לחקירת השב"כ כדי לבדוק את המניע לניסיון הדריסה.