בית הדין הצבאי הרשיע נגד בדרגת רס"ר בעבירה של הטרדה מינית ושלח אותו למאסר בפועל של 50 יום. כמו כן נגזרו על הנגד 60 ימי מאסר על תנאי ובמסגרת עסקת הטיעון עליה חתם הנגד שוחרר מן הצבא, הוא הורד לדרגת טוראי ויעביר פיצוי כספי לחיילת.



מפסק הדין עולה כי הנגד, בהיותו נגד תורן בבסיס יחידתו, צילם באמצעות מכשיר הטלפון שלו חיילת המשרתת עימו, בעת שזו שהתה במבנה המקלחות ביחידה. בצילומים שצילם הנאשם נראה גופה של החיילת כשהיא עוטה לגופה מגבת רחצה בלבד. עוד יצוין, כי החיילת ניגשה אליו מיד לאחר המעשה, מחקה את התמונות ודיווחה אודות האירוע למפקדיה.


"כיעור רב דבק במעשיו של הנאשם" כתב השופט בפסק הדין. "הנאשם ניצל את תנאי שירותו ומעל באמונה של חברתו ליחידה, תוך שהוא פגע בפרטיותה ובכבודה. יתרה מכך, במעשיו פגע הנאשם בתחושת האמון והביטחון אותם צריכים לחוש כלל החיילים המשרתים בצה"ל, אשר אינם רשאים לבחור את תנאי שירותם ואת זהותם של המשרתים לצדם".


בצה"ל מתייחסים בחומרה רבה לעברות מיניות ומעבר לעונשים הכבדים המוטלים על מורשעים צה"ל מקפיד להשתמש בנשק המשמעתי של הורדה בדרגה, שחרור מן השירות ופגיעה קשה בזכויות הניתנות לאנשי קבע עם שחרורם.