פרשת האונס הקבוצתי בחיל האוויר: שוחררו שניים מארבעת החשודים באונס הקבוצתי שבוצע לכאורה בחיילת בבסיס חצרים של חיל האוויר. 
אחד החשודים שמעצרו הוארך קשר את עצמו בחקירה למעשה וגם את חברו. בבית המשפט התברר היום כי האונס תועד במצלמה סלולרית של אחד מהם. 
אמה של החיילת סיפרה על הקושי שחוותה בתה: "החייל הראשון אנס אותה בחדר. היא בהתחלה הייתה בהלם, לא הבינה מה קורה איתה. הקול לא יצא לה, אבל היא בכתה, היא ניסתה להדוף אותו, היא ניסתה לזוז באי נוחות". 

האם מספרת כי לאחר שסיים החייל הראשון לבצע את מעשיו, נכנס לחדר החייל השני. "לצערי גם הוא ביצע אינוס בילדה. הילדה מרגישה רע. מאז המקרה היא כל הזמן בוכה. הבכי לא מפסיק והיא לא ישנה בלילה. השינה שלה היא לא שינה. הילדה לא אוכלת, היא בקושי שותה. הבת שלי מפורקת. זאת לא הילדה שלי", מספרת האם.
בית המשפט שיחרר שני חיילים נוספים שעצורים בפרשה בתנאים מגבילים. מהחקירה עולה כי השניים ידעו על האונס ושתקו. גורם משפטי אומר כי השניים יועמדו לדין על פגיעה בפרטיות ועל שיבוש הליכי משפט. 

"מרשי ממשיך לטעון כי יחסי מין היו בהסכמה"
עו"ד שי עודה, פרקליטו של אחד החשודים אמר בסיום הדיון: "מרשי ממשיך לטעון כי הוא ביצע יחסי מין עם החיילת בהסכמה. החייל מוכן לכל פעולת חקירה, הוא נבדק בבדיקת פוליגרף והבדיקה מראה שהוא כנראה דובר אמת".  בימים הקרובים יגבשו בתביעה הצבאית כתב אישום נגד השניים ובתביעה הצבאית אומרים כי יש בידם מספיק חומר ראיות כדי להגיש נגדם כתב אישום.
הסיפור החל לפני שבוע אז החיילת מבסיס חצרים של חיל האוויר התלוננה כי מספר חיילים מהבסיס אנסו אותה אונס קבוצתי בחדרה לפני כשלושה שבועות, לאחר שסיימו את יום העבודה שלהם. 
בתלונתה במצ"ח מסרה החיילת כי אנסו אותה החיילים בזה אחר זה. החיילת ניגשה להתלונן לאחר שמפקדיה שמעו על האירוע, זימנו אותה לשיחה ומיד המליצו לה להגיש תלונה. בנוסף הציעו המפקדים לחיילת את כל הסיוע שיידרש לה כולל ליווי צמוד של קצינה מהמפקדה של יוהל"ן, יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים.