תאונה קשה בצה"ל: שני חיילים פונו היום (ראשון) במצב קשה לאחר שנכוו בשריפה שפרצה בבסיס רמון של חיל האוויר, הסמוך למצפה רמון. על פי החשד הדליקה נבעה מחומר בעירה מסוג טרפנטין. 

השניים פונו באמצעות מסוק לבית החולים שיבא תל השומר. מבית החולים נמסר "כי לבית החולים הגיעו שני חיילים לאחר שנפצעו בדליקה בדרום. מצבם מוגדר קשה והם טופלו בחדר הלם במיון". מצבו של אחד החיילים מוגדר קשה ומצבו של החייל הנוסף מוגדר קשה מאוד ונשקפת סכנה לחייו. 

מבדיקה ראשונית עולה כי השניים ניקו את אזור המגורים בבסיס באמצעות טרפנטין. על פי החשד, בשלב מסויים אחד החיילים או חייל אחר, הדליק סיגריה שהביאה להתלקחות החומר. גופם ספג כמות גדולה של החומר שהחל לבעור בבגדיהם. מבית החולים נמסר כי השניים סובלים מכוויות ביותר מחמישים אחוזים מגופם.
לאחר בדיקות השניים הועברו לאשפוז בבית החולים ובני משפחותיהם נמצאות לצידם כל העת. בצה"ל פתחו בבדיקה לברור נסיבות הדליקה ובתוך כך יבדקו גם את האחסון של החומר שנחשב מסוכן מאוד ואת נהלי הבטיחות במתחם. 

כזכור בעקבות הרוחות העזות שריפה פרצה היום ביער בין מעלה החמישה להר אדר באזור ירושלים. במקום הוקם חפ"ק בשיתוף פעולה עם כוחות נוספים כדי להשיג שליטה על האש. 
 
לוחמי האש בסיוע כוחות הצלה נוספים, השתלטו על שריפת היער הגדולה ומנעו ממנה להתפשט לעבר הישובים הסמוכים. לאחר כיבויה המשיכו הלוחמים בפעולות כיבוי בשטח כדי למנוע מהאש להתחדש.