שוב פיגוע דקירה: צעיר כבן 26, תושב המרכז, נפצע קשה הערב (ראשון) בצומת אריאל, בכביש 5 לכיוון תפוח. 



האירוע התרחש בטרמפיאדה סמוך לשעה 17:15, כאשר פלסטיני הצליח לדקור את הצעיר הישראלי בן ה-25 בחזהו, ונמלט לאחר מכן. הפצוע קיבל טיפול רפואי בשטח על ידי פראמדיקים של מד"א. כוחות ביטחון נוספים הגיעו למקום, וערכו סריקות במטרה למצוא את הדוקר.  




זירת הפיגוע בצומת אריאל. צילום: דוד איבגי 


בעקבות הפיגוע צומת אריאל נחסם לכל הכיוונים, כמו כן צומת תפוח לכיוון אריאל וצומת רחלים לכיוון אריאל נחסמו גם הם עד לסיום הטיפול בזירה.



פאראמדיק מד"א יניב בקיש שטיפל בפצוע סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 25 יושב על המדרכה סמוך לכיכר בצומת הכניסה לאריאל. הוא היה בהכרה מלאה, דיבר איתנו וסבל ממספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מיידי בשטח ופינינו אותו במהירות להמשך טיפול כשמצבו מוגדר קשה ויציב". 



ראש עיריית אריאל, אליהו שבירו הגיב על האירוע: "אני רואה בחומרה רבה את המצב שמחבל מגיע לצומת אריאל שסמוכה לעיר ופוגע באנשים חפים מפשע. אנו סומכים על כוחות הביטחון, יחד עם זאת נוודא כי פעילות הצבא תיתן מענה לתושבים היהודים בצומת". 



הוא הוסיף כי "צר לי שתל אביב, אריאל, רעננה וערים נוספות הפכו יעד לתקיפת יהודים חפים מפשע. אני מאחל לפצוע החלמה מהירה ומאמין כי כוחות הביטחון יתפסו את המפגע. לצערי ההסתה הבלתי פוסקת מצד ההנהגה הפלסטינית מובילה לתוצאות טרגיות אלה". 



מוקדם יותר הבוקר, מחבלת ניסתה לדקור ישראלי במחסום צלבנית בחברון, נורתה ונוטרלה על ידי כוחות הביטחון. 
המחבלת עוררה את חשד חיילי מג"ב שהיו במקום וכשביקשו שהיא תזדהה היא שלפה סכין והתקרבה אל הלוחמים תוך כדי צעקות לעברם, הלוחמים ביצעו ירי מדוייק וכאמור, נטרלו אותה. המפגעת לא הצליחה לפגוע באף אחד ולאחר ניסיונות החייאה נקבע מותה. 
 
האירוע מתווסף לאירוע שאירע מוקדם יותר בו ישראלי נפצע באורח בינוני בפיגוע דקירה שהתרחש סמוך למיצד בגוש עציון. המחבל שככל הנראה היה מחופש לחרדי, נמלט מהמקום. כוחות הביטחון ערכו סריקות אחריו ועד כה הוא לא אותר.
כוחות מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לנפגע שנדקר בפלג גופו העליון. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו לבית חולים "הדסה עין כרם" גבר כבן 58 במצב בינוני ובהכרה מלאה עם פצע דקירה בפלג גופו העליון.
מדובר צה"ל נמסר כי אבנים נזרקו על רכב ישראלי סמוך למיצד. ישראלי יצא מהרכב שנרגם באבנים נדקר ונפצע באורח בינוני. 
מוקדם יותר הותר לפרסום כי המחבל מוהנד אל עוקבי, תושב הפזורה הבדואית חורה, שביצע את הפיגוע בבאר שבע היה בקשר עם חמאס במשך תקופה ממושכת ונערך לפיגוע אותו ביצע ביום ראשון שעבר.