כוחות הביטחון הרסו היום (רביעי) את ביתו של המחבל משועפאט שביצע את פיגוע הדריסה בירושלים ב-5 בנובמבר 2014. בסרטון שהופץ נראים רגעי ההריסה. לקראת הפעילות, משטרת ירושלים נערכה בכוחות גדולים ומיומנים כדי לסייע לצה"ל בביצוע הריסת ביתו של המחבל ובמקום הוצבו כ-1,000 שוטרים, חיילים ולוחמי מג"ב.

הפעילות התאפשרה ללא הפרעות או אירועים חריגים, ובמהלכה נתפס רובה מסוג M-16 ומחסניות תחמושת. מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ׳יקו) אדרי אמר כי "שוטרי מחוז ירושלים, לוחמי מג״ב וכוחות התגבור ביצעו באחריות ובמקצועיות את משימתם ואפשרו לצה״ל לממש את צו ההריסה בביטחון מלא וללא הפרעות". מהמשטרה נמסר כי הכוחות ימשיכו בהיערכות לשמירת הסדר והביטחון ומניעת מעשי אלימות במחנה הפליטים שועפאט וכן ערוכים במעגלים רחבים יותר במוכנות מבצעית ותגובה מהירה לכל תרחיש ברחבי העיר ולמען ביטחון התושבים. 
בחזרה לפיגוע

תיעוד פיצוץ ביתו של המחבל משועפט
כזכור, בפיגוע הדריסה שהתרחש בירושלים נרצחו שלום אהרון בעדני וקצין מג"ב ג'דעון אסעד. בעדני ופקד ג'עדן אסעד נפצעו באורח קשה ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם. תחילה לא היתה ידועה זהותו של בעדני שלא נשא עמו פרטים מזהים, רק לאחר כ-10 שעות אותרה זהותו של בעדני בן ה-17, נכדו של הרב שמעון בעדני. מותו של קצין מג"ב ג'דען אסעד בן ה-38 מבית ג'אן נקבע ביום הפיגוע.