חייל צה"ל נפצע היום (ראשון) קל ברגלו בפיגוע ירי שבוצע לעבר כוח צה"ל שעסק בבידוק רכבים בצומת הכבשים בחברון. כתוצאה מהירי נפצע חייל צה"ל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים באורח קל. כוחות סורקים כעת במרחב.



מתחקור ראשוני עולה כי מדובר בירי של צלף מאזור התעשייה הסמוך לצומת. כוחות גדולים סורקים אחר המחבל. כוחות ביטחון וכוחות הצלה וחירום הגיעו למקום. 
 

מוקדם יותר היום נפצעה בינוני חיילת כבת 19, בפיגוע ירי שאירע ליד מערת המכפלה שבחברון. כוחות מד''א ירושלים שהגיעו למקום טיפלו בחיילת, שמצבה כאמור הוגדר כבינוני, ופינו אותה לבית החולים שערי צדק.



היום גם  התבצע ניסיון דקירה קל מאוד בתחנת אוטובוס ברחוב ברזני בשכונת ארמון הנציב בירושלים, שלא צלח. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו במקום סריקות, לא היו נפגעים במקום. הדוקר נמלט לשכונת צור באהר במזרח ירושלים.



החיילת, ששהתה במקום במסגרת סיור של צוערי בה"ד 1, נורתה מירי שבוצע מאחד הגגות באמצעות צלף. עדיין לא ברור האם הוא נתפס ומי מפעיל אותו. בעקבות הפיגוע, כוחות גדולים הוזרמו לכיוון שכונת אבו סנינה הסמוכה, כיוון שעלה חשד שמשם ביצע הצלף את הירי.
מנכ"ל מד"א אלי בין מסר לגל"צ כי "מדובר בפצועה אחת שמוגדרת במצב בינוני עם פצע באזור האגן והרגל. היא מטופלת ע"י פרמדיקים שהגיעו תוך דקות ספורות".