ראש הממשלה, בנימין נתניהו התייחס היום (שני) בעמוד הפייסבוק שלו לעדויות שנחשפו על התנהלותה של רעייתו שרה נתניהו:" ההתנפלות התקשורתית על רעייתי שרה היא שפל נוסף ביחסם של גורמים מובילים בתקשורת הישראלית, שאינם בוחלים באמצעים כדי לפגוע בי ובדרכי הפוליטית".



נתניהו המשיך וטען כי מדובר בדרך לנגח אותו פוליטית: "קמפיין "רק לא ביבי" הפך לקמפיין "רק לא שרה" - הכל כדי להכפיש, לקטרג, לתקוף, לעשות הכל כדי להפיל את שלטון הליכוד בראשותי ולסלול את דרכו של השמאל. אז הנה, אכתוב זאת כאן בצורה הברורה ביותר: מי שרוצה לתקוף את מדיניותי בצורה עניינית - מוזמן. עזבו את משפחתי". 



 במסגרת התביעה המתוקשרת של אב הבית במעון ראש הממשלה לשעבר, מני נפתלי, כנגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו ומשרד ראש הממשלה, ביחס לתנאי העסקתו והפרת התחייבות לקלוט אותו כעובד קבוע, נחשף אתמול עוד תצהיר שנתן העובד, ממנו עולה תמונה מטרידה על איך שמתנהל המקום.  

 
עדויות חדשות נגד שרה נתניהו: "צרחות, השתלחויות ושעות עבודה מרובות

במסגרת התביעה הועלו עד כה טענות חמורות על התנהלותה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. בית הדין האזורי לעבודה בירושלים גם קבע כי שרה נתניהו תאלץ להגיש את תגובתה במסגרת תצהיר, ואז יוחלט אם להתיר לזמנה לחקירה נגדית. תצהיר של אב הבית הקודם מאשר את המסכת שתאר נפתלי בתביעתו: "שרה נתניהו השפילה אותי".
עוד שני תצהירים הוגשו היום מטעם התביעה בתביעתו של נפתלי: עמנואל סלע וגיא אליהו. השניים מאשרים התנהלות דומה לזו שפרט נפתלי בתביעתו. 
 
כך למשל סלע, שהיה גם הוא אב הבית במעון ראש הממשלה מספר על התנהלותה של נתניהו, שכבר בפגישת ההיכרות אמרה כך לדברי סלע, ״כי אצטרך לבצע במעון ראש הממשלה כל מטלה שתבחר להטיל עלי…וגב’ נתניהו הודיע לי כי עלי לפנות אליה כ"גברת ראש הממשלה".