במפלגת הליכוד מגנים הערב (שבת) את דבריו של ראש המחנה הציוני, יצחק הרצוג, בוועידה הביטחונית במינכן

ח"כ מירי רגב אמרה כי "הרצוג הוא חתרן בלתי נלאה, בדיוק כמו פרס, כנראה שזו הגנטיקה של מפלגת העבודה. לא קיימת מדינה בעולם שבה נבחריה מכבסים את הכביסה המלוכלכת מחוץ לגבולותיה. רק אצלנו, בוז'י מנוצל על ידי הקהילה הבינלאומית, משתף איתם פעולה כנגד ישראל ומסכן את ביטחון המדינה".
 
רגב המליצה להרצוג: "בעיניין זה, עדיף לבוז׳י שישמור על זכות השתיקה. הרי בזה הוא טוב. ראש הממשלה מנסה למנוע הסכם בין המעצמות לבין אירן. כאן בדיוק נמדדת מנהיגות. מי מנהיג ומי עסוק בפוליטיקה פנימית שמסכנת את ישראל".
 
מפלגת הליכוד אף התייחסה באופן רישמי לדבריו של הרצוג במינכן: "התנהגותו היא חציה חסרת אחריות של הקווים האדומים. בשעה שראש הממשלה מבקש למנוע הסכם מסוכן בין המעצמות לבין איראן, בחר יו"ר האופוזיציה להחליש את עמדת ישראל בזירה הבינלאומית". בליכוד הוסיפו כי "טובת המדינה מחייבת שאת חילוקי הדעות בין השמאל לליכוד נלבן כאן, בבית, מול הבוחר הישראלי. במקום זאת בוז׳י מתבטל בפני לחצי הקהילה הבינלאומית ורץ למינכן משיקולים פוליטיים ואישיים על מנת להכפיש את ראש ממשלת ישראל תוך פגיעה באינטרס הלאומי והביטחוני".

במחנה הציוני הגיבו לדבריה של רגב: "לצערה, ח"כ רגב לא תאלץ לבצע הפיכה לנתניהו אם לא תתמנה לשרה בממשלתו הבאה, משום שביבי לא ירכיב את הממשלה הבאה. היא מוזמנת להמשיך לסייר ברחבי ישראל עם הקראוון שלה כחברת אופוזיציה בארבע השנים הבאות, ולהסביר כיצד היא שיווקה באותה התלהבות גם את ההתנתקות מגוש קטיף וגם את המדיניות הקיצונית של נתניהו. כפיים".

כזכור, במהלך נאומו של הרצוג, למרות הכרזתו כי לא יתקוף את ראש הממשלה, כשנשאל ע"י כתב הוושינגטון פוסט, האם "באופן היפותטי", היה מגיע לנאום בקונגרס במידה והזמנתו לא הייתה מסונכרת עם הבית הלבן, ענה הרצוג: "אני לא פה כדי לבקר את ראש הממשלה, אבל לא הייתי עושה את זה כראש ממשלה. זה סיפור גדול בישראל ואנחנו מודעים אליו, היחסים שלנו עם ארה"ב הם אסטרטגיים ולא פוליטים וזה צריך להישאר כך", הדגיש הרצוג.