אני מתלווה היום לשר הביטחון ולקציני צה"ל לראות את הפעילות שאנחנו עושים כאן. הפעילות של צה"ל ושל גורמי הביטחון היא חיונית למנוע השתלטות של גורמים רדיקליים, שהיו כמובן מפגעים בישראל ומאיימים על יישוביה ואזרחיה, אבל גם מאיימים על הרשות הפלסטינית ומשתלטים על הציבור הפלסטיני". ביקר היום (שלישי) במפקדת אוגדת יהודה ושומרון.שומע



במהלך ביקורו, התייחס נתניהו לסוגייה האיראנית ואמר: "שבוע לאחר נאומי בקונגרס אני שומע יותר ויותר קולות בארצות הברית ובמקומות אחרים התומכים בעמדת ישראל, כפי שהצגתי בפני הקוגרס, לפיה ההסכם המתגבש בסוגית הגרעין האיראני הוא נתיב בטוח לפצצות גרעיניות איראניות ושיש לשאוף להסכם טוב יותר".



נתניהו הוסיף: "אנו עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות והדבר חשוב לביטחון ישראל ולביטחון העולם". לשאלת כתבת קול ישראל על התשדיר שהשווה את עובדי רשות השידור למחבלי חמאס אמר נתניהו: "התנצלנו וכבר הורדנו את התשדיר".



שר הביטחון, משה יעלון, שנכח גם הוא בסיור, אמר כי השקט הביטחוני שנהנים ממנו בעת האחרונה תושבי יהודה ושומרון וגם תושבי גוש דן אינו מובן מאליו אלא הוא תוצאה של פעולת כוחות הביטחון נגד ניסיונות של גורמים שונים לעשות פיגועים. הוא ציין כי לולא הייתה זוכה ישראל לחופש פעולה ביהודה ושומרון, היו נורות מן האזור רקטות ופצצות מרגמה אל גוש דן, אל נמל התעופה בן גוריון ואל מקומות אחרים.



בראיון שהעניק מוקדם יותר נתניהו לרדיו 100 FM, שאל ראש הממשלה, כשהוא מכוון להרצוג ולבני: "אם מישהו היה מכהן בתפקיד ראש ממשלה ומקבל הזמנה לדבר בפני שני בתי הקונגרס, הוא לא היה הולך לשם? ציפי ובוז'י לא היו עומדים מול הלחץ הבינלאומי והיו משלימים עם הגרעין של איראן, עם הרבה תירוצים להיכנע".