הסתיימה (חמישי) פגישת המו"מ בין הליכוד לבית היהודי. זאב אלקין, חבר בצוות המו"מ של הליכוד, יצא בהצהרה לתקשורת ואמר: "אנחנו בעיצומן של הפגישות. הוצגו לנו בפגישה עם הבית היהודי 39 דרישות בעלויות של מיליארדים".



בפגישה נכחו בין היתר, גם ירב לוין ודוד שמרון. לוין התייחס לפגישה ואמר: "טבעי שהיום הזה עומד בסימן דרוש ככל יכולתך, אבל השיחה עם הבית היהודי הייתה פרודוקטיבית. יש לנו כבוד לשותפות ואנחנו מצפים לאחריות וריאליזם".



שמרון אמר כי הוא מקווה שהמשך היום הזה יישא אופי דומה וכי "צריך קואליציה שתדע להתנהל באופן קוהרנטי. לא הופתענו מהדרישות של הבית היהודי כדרישות פתיחה".



לגבי תיק הדתות, אמר שמרון: "יהיו דרישות סותרות. יש לנו כמה רעיונות ונציע פיתרון". שמרון התייחס למחלוקת עם כחלון על ועדת הכספים ואמר: "אני לא רוצה להיכנס לויכוח עם כחלון. הייתי מוכן להיפגש עם אנשיו. הם טוענים שנתנו הבטחות לאחרים, אבל ההבטחה המרכזית עד כה היא למנות את כחלון לשר האוצר.



כזכור, במהלך הבוקר, הכריז יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, כי הוא מבטל את הפגישה עם הליכוד בשל מינויו הצפוי של גפני ליו"ר ועדת הכספים ושל דרעי לראש מנהל התכנון. לוין התייחס לתקרית שאירעה ואמר: "אין לי ספק שהמשא ומתן עם כולנו יחודש. מה שקרה בבוקר זו תקלה מיותרת".