ראש הממשלה בנימין נתניהו, מאשר את הדברים שאמר אתמול (שלישי) נשיא ארצות הברית ברק אובמה, שהזהיר כי ללא ההסכם איראן תהיה "במרחק אפס" מפצצה גרעינית. 



בביקור בנגב יחד עם משפחתו, התייחס נתניהו לדברים והזהיר: "ישראל שותפה לקביעה שעם תחילת הסכם הגרעין עם איראן זמן הפריצה של איראן להשגת פצצות גרעין יהיה אפסי". הוא הדגיש כי "זאת תהיה התוצאה הבלתי נמנעת של ההסרה האוטומטית של המגבלות, דבר שיאפשר לאיראן להשיג כושר ייצור בהיקף תעשייתי". 





נתניהו וילדיו יאיר ואבנר, רוכבים על גמל במהלך טיול בדרום. צילום: לע"מ

נתניהו התייחס לפיגוע שהתרחש היום בשילת, וביקש להעביר מסר מחזק לכוחות הביטחון: "אני מבקש גם לשלוח תודה לכל חיילי צה"ל ולחיילי משמר הגבול, אנשי כוחות הביטחון והמשטרה ששומרים עלינו בכל יום, גם ביום הזה, ובהזדמנות הזאת אני מבקש לשלוח החלמה שלמה לחיילי צה"ל הפצועים שפעלו בנחישות ובאומץ לב כדי לסכל את הפיגוע". 

נתניהו כאמור טייל עם משפלתו בדרום ואמר: ״משפחתי ואני מבלים כאן בנופי הארץ היפה שלנו, כמו המוני משפחות בישראל. אנחנו נמצאים כאן בממשית, עיר עתיקה בנגב, אנחנו רואים כאן את הנגב שלנו במלוא תפארתו העתיקה וגם בעתיד הזוהר שלו שהולך ונבנה בערים כמו באר שבע ודימונה, בהן נבקר בהמשך היום. ליד תל שבע".