"בלי אוטובוסים, בלי מתי מעט מפגינים": שר התחבורה ישראל כ"ץ שוב מרגיז את אלה שמוחים נגד עמדתו בנושא התחבורה הציבורית בשבת.



כ"ץ יצא היום (חמישי) לטייל בנחל התאומים, ולא שכח להתייחס לפרשת התחבורה הציבורית בשבת שהסכעירה את הרשת בימים האחרונים. בסטטוס שמלווה את תמונתו כשהוא מטייל בשטח כתב השר: "בלי אוטובוסים, בלי מתי מעט המפגינים, סתם טיול שטח בנחל התאומים. חג שמח!".



 

בלי אוטובוסים, בלי מתי מעט המפגינים, סתם טיול שטח בנחל התאומים. חג שמח!

Posted by ‎ישראל כץ‎ on Thursday, April 9, 2015

כ"ץ רמז לעשרות המפגינים שהגיעו היום לצומת הכניסה למושב כפר אחים בו הוא מתגורר כדי למחות על עמדתו בנושא התחבורה הציבורית בשבת. המוחים התקבצו תחת הסיסמה: "מקבלים את העוצר אצל ישראל כ"ץ", בדרישה להפעיל תחבורה ציבורית בשבתות ובחגים. המפגינים, ובהם חברת הכנסת תמר זנדברג (מרצ), נשאו שלטים עליהם נכתב: "דרוש שר תחבורה ציבורית", "אני ליכודניק וגם אני בעד תחבורה ציבורית בשבת", "די לעוצר", "דרוש שר תחבורה ולא משגיח כשרות" וכן "שלח את עמי".



גם ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, התייחס לפרשה וכתב בפייסבוק כי הוא תומך בביטול האיסור על תחבורה ציבורית בשבתות ובחגים: "תחבורה ציבורית יעילה היא בשביל כולם. ימין, מרכז ושמאל, מעמד נמוך בינוני או גבוה", כתב חולדאי. "ישראל היא המדינה היחידה בעולם שבה לא פועלת תחבורה ציבורית ברבע מימות השנה, בימי שבת ובחג".