בבית הנשיא נערכים לאפשרות שראש הממשלה בנימין נתניהו יבקש להאריך את המנדט שניתן לו להרכבת ממשלה ב-14 ימים נוספים. המנדט שקיבל נתניהו מהנשיא ראובן ריבלין יפקע ביום רביעי בשבוע הבא, שהוא יום הזיכרון לחללי צה״ל. אם יבקש להאריך את המנדט בשבועיים נוספים, כפי שמאפשר החוק, שוקלים בבית הנשיא לזמן את ראש הממשלה כבר ביום שלישי. בליכוד מעריכים כי יהיה קשה מאוד לסיים את כל המגעים הקואליציוניים ולהודיע לריבלין כי עלה בידי ראש הממשלה להרכיב ממשלה. 

השבוע יצוין יום השואה ובו לא יתקיימו מגעים. עם זאת, נוכח ההתקדמות עליה דווח אמש בעקבות השיחות שקיים נתניהו עם יו״ר כולנו משה כחלון, יעשו בליכוד מאמץ להאיץ את המו"מ במטרה לסיימו מהר ככל האפשר. היום ייפגש צוות המו"מ של המפלגה עם נציגי הבית היהודי וש"ס. בעת הקמת הממשלה הקודמת, ביקש נתניהו וקיבל ארכה של 14 ימים.
 
בליכוד שוקלים להשאיר את תיקי הביטחון והחוץ במפלגה במטרה לרצות את חברי המפלגה וכדי לפתור את התסבוכת עם אביגדור ליברמן ונפתלי בנט, המעוניינים בתיקים אלה.
שר החוץ אמר אתמול ברשת ב' כי לתחושתו נתניהו "מורח זמן" במו"מ הקואליציוני. "לא ברור לי בכלל מה הוא רוצה", אמר ליברמן. "צוות המו"מ שלנו נפגש עם זה של הליכוד ביום רביעי והתחושה הייתה של מריחה. זה כאילו משחקים כדורגל וצד אחד מעביר את הכדור רק במרכז המגרש. ממש מושכים זמן". 

ליברמן טען כי טרם דובר על חלוקת תיקים וכי הוא לא מתעקש על תיקי החוץ או הביטחון. לדבריו, קווי היסוד הם שחשובים לו: "צריך לראות אם הולכים לחיסול שלטון חמאס בעזה, ויש גם סוגיות בתחום הכלכלי והחברתי. אני רואה בתקשורת שנתניהו רוצה ללכת לממשלת אחדות. אין לנו שום דילמה.  זכותו של נתניהו לסגור עם הרצוג ולבני, אנחנו לא נהיה חלק מהממשלה הזאת".

בתוך כך, חתמו עשרות ראשי סניפים וחברי מרכז ליכוד על עצומה הקוראת לראש הממשלה לצרף את הבית היהודי לקואליציה ולהימנע בכל מחיר מהקמת ממשלת אחדות.
 

בעצומה נכתב כי "הגיע הזמן להקים ממשלה ימנית. חלילה לנו לחזור על טעויות העבר, בהן שיתף הליכוד מפלגות שלא אפשרו לראש הממשלה לנהל את ענייני המדינה ושמו מכשולים בדרכו. על נתניהו לשתף בהקמת הממשלה את ראש מפלגת הבית היהודי בנט בצורה מכובדת, כשותף שתרם רבות להקמת ממשלה ימנית".