ח"כ סתו שפיר  (המחנה הציוני) קוראת בקריאה של הרגע האחרון ליו"ר כולנו משה כחלון לחבור למחנה הציוני וליש עתיד וליצור "גוש חוסם יציב וחזק שיש בכוחו להכתיב את הכיוון שאליו תצעד ישראל".
 
בפוסט ארוך שהעלתה הבוקר (רביעי)  בדף הפייסבוק שלה כתב ח"כ שפיר: " משה כחלון, בוא איתנו. אתה באת לעבוד, אתה באת להצליח. אבל עוד לפני שהתחלת להכין את תקציב 2016 נתניהו כבר מכר את כולו לטובת אינטרסים פוליטים צרים של קבוצות לחץ סקטוריאליות".


"אנחנו חלק מאותו מחנה". כחלון. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90 
 
"ח"כ כחלון, אנחנו חלק מאותו מחנה. יאיר לפיד גם הוא חלק מהמחנה הזה: מחנה דמוקרטי, ציוני וליברלי שמאמין שתפקידו לשפר את חייהם של כלל אזרחי ישראל. אלו שלוש מפלגות גדולות המייצרות גוש חוסם יציב וחזק שיש בכוחו להכתיב את הכיוון שאליו תצעד ישראל", המשיכה שפיר.

 "אנחנו כולנו מאמינים שלמדינה יש אחריות חברתית כלפי אזרחיה"
 

בהמשך למשבר הקואליציוני כתבה שפיר: "השעות לפקיעת הדדליין ספורות, ולנתניהו אין עדיין ממשלה. ככל שגובר הלחץ גובר גם חוסר האחריות והקופה הציבורית נמכרת לבעלי אינטרס בלי שמץ של ממלכתיות ואחריות לאומית. כשאזרחי ישראל משלמים מסי מדיני ולהבטיח את שמירת הרוב היהודי במדינת ישראל ואת בטחוננו". 
 
ח"כ שפיר צטטה מדברי כחלון שאמר בעצמו לא פעם כי ממשלה של 61 מנדטים שכל כולה משיכות חבל סקטוריאליות לא יכולה לעבוד "בטח לא באופן שאתה רוצה לעבוד. ממשלה כזו אינה יכולה למשול, ואינה יכולה להיטיב עם כלל אזרחי ישראל. היא לכל היותר יכולה לעסוק בהשרדות".
 
"כולנו יודעים שחילוקי הדעות בתוך המחנה שלנו מתגמדים אל מול חילוקי הדעות שיש לנו עם הצד השני. אנחנו כולנו מאמינים שלמדינה יש אחריות חברתית כלפי אזרחיה, שלא יכול להיות שבני מעמד הביניים יעבדו מסביב לשעון ולא יגמרו את החודש, שלא יכול להיות שעניים ירגישו שהמדינה פשוט נוטשת אותם. אנחנו מאמינים שהחוזק של החברה הישראלית נובע דווקא מהשוני ומהרבגוניות שלה ושלא צריך לשנוא אחרים רק כי הם נראים או חושבים אחרת. אנחנו מאמינים שהדבר הכי ציוני והכי אחראי הוא להגיע להסדררות של החברה הישראלית לקבוצות שנלחמות זו בזו. הבחירות האלה הוכיחו שאפשר לעשות את זה רק יחד. הגיע הזמן", סיכמה שפיר.