"המסר המרכזי: הישג עצום לליכוד!", כך מנסים היום בלשכת ראש הממשלה לשכנע את חברי הכנסת ובעיקר את השרים המיועדים של הליכוד, לקראת הצגת הממשלה. בדף נאמר כי לא תהיה פגיעה במערכת המשפט ובשלטון החוק וכי מספר השרים בממשלה יהיה 20.

בדף המסרים שנשלח הבוקר לחברי הסיעה לקראת הקרב הפנימי על חלוקת שרים לאנשי הליכוד  נאמר כי "בניגוד מוחלט לספין בתקשורת - המו״מ הקואליציוני הסתיים בהישגים עצומים לליכוד: רוב חסר תקדים בממשלה - 12 שרים מתוך 20, לעומת שבעה בלבד בממשלה היוצאת מתוך 22. כמות עצומה של תיקים לליכוד ובראשם תיק החוץ ותיק הביטחון. לצידם שורה ארוכה של תיקים כלכליים וחברתיים: תחבורה, פנים, אנרגיה ותשתיות לאומיות, ביטחון פנים, רווחה, קליטה, תיירות, תרבות וספורט, מדע וטכנולוגיה, מודיעין ואסטרטגיה ועוד".
כדי לסייע לאנשי הליכוד להתמודד עם השאלה המציקה עם ממשלת 61 היא ממשלה בעייתית נאמר בדף המסרים: 

"ראשית - 61 פלוס זה עדיף על 61 ויתכן שראש הממשלה ירחיב את הממשלה בעתיד, לשם כך הוכנס להסכם הקואליציוני סעיף 5 שמדבר על חלוקה מחדש של התיקים אם הממשלה תורחב".
בליכוד מגלגלים את האחריות על הממשלה הצרה על ראשו של אביגדור ליברמן ואומרים: "שנית - מי שאשם ב-61 זה ליברמן שבגד בבוחריו ועיוות את רצונם. איווט עיוות. כל בוחרי ישראל ביתנו ללא יוצא מן הכלל רוצים ממשלה לאומית בראשות נתניהו. 

הנימוק שלישי, לדעת מסבריני הליכוד, הוא מדוע ממשלה צרה יכולה להיות דווקא יתרון הוא כי "61 חברי כנסת שיש ביניהם קרבה אידיאולוגית ושותפות לדרך, הם יותר מלוכדים מאשר הממשלה הקודמת שהייתה רחבה מספרית אבל משותקת בגלל פערים אידיאולוגיים. גם בעבר ממשלות צרות היו אפקטיביות ויציבות בזכות השלד האידיאולוגי המוצק שלהן". 

"גם בוז'י היה נותן לחרדים את אותו הדבר"

שאלה נוספת שבה מנסים להתמודד בליכוד היא האם ההסכמים הקואליציונים הם כניעה לחרדים. וזו התשובה: כניעה לחרדים? קשקוש! בסך הכול אנו מחזירים את הסטטוס קוו למצב שהיה לפני שנתיים. מבטלים רק את גזירות לפיד.

הביקורת על כך זו צביעות. כולם יודעים שבוז׳י היה נותן לחרדים אותו הדבר. בוז׳י וליברמן ולבני ישבו חמש שנים בממשלה שזה בדיוק היה המצב בה. 2009 עד 2013 הם תמכו בסטטוס קוו זה מתוך הממשלה בראשות נתניהו שבה ישבו עם החרדים".

עוד נאמר בדף המסרים כי "הדרך היחידה למנוע דרישות מוגזמות של מפלגות קטנות היא שינוי שיטת הממשל. ראש הממשלה אמר בבחירות ופועל כעת לשינוי השיטה באופן שייתן יותר כוח וגודל למפלגות הגדולות, יקטין את היכולת של המפלגות הקטנות לקבל יותר מדי ולא יאפשר להן לעוות את רצון הבוחר כפי שעשה למשל ליברמן שלקח 6 מנדטים של הימין והשליך אותם לאופוזיציה"

לגבי גיוס חרדים לצה"ל נאמר כי "הדבר היחיד שבוטל במו"מ הקואליציוני הוא הסנקציות הפליליות, שראש הממשלה התנגד להן ואמר גם במערכת הבחירות שיבטל אותו. אפילו לפיד אמר שהוא לא התכוון להטילן, אלא תומך לעשות זאת על ידי היועץ המשפטי".

 
"הרעיון שאדם ישב בכלא בגלל לימוד תורה לא היה מקובל על רה"מ נתניהו מעולם. מה גם שבתקופת לפיד נרשמה ירידה בגיוס חרדים לצה"ל בעוד שבממשלת 2009-2013, כאשר הליכוד ישב יחד עם החרדים, ולא היו סנקציות פליליות, הגענו להבנות לגבי תמריצים שהביאו לעלייה בגיוס. בהידברות, בהבנה ובאחדות ניתן להגיע לתוצאות טובות יותר מאשר באמצעות סנקציות פליליות". 

 “לא מכרנו את המדינה למפלגות הקטנות"
לגבי ממשלת 61 נאמר עוד כי "ממשלת 61+ טובה יותר ממשלת 61 , זה ברור. רה"מ שומר את תיק החוץ בידיו כדי להרחיב את הממשלה בעתיד. כמו כן, בהסכמים הקואליציוניים מעוגן סעיף 5 הקובע שאם הממשלה תורחב למעלה מ-70 ח"כים תהיה חלוקה מחדש של התיקים".

"בינתיים קיימת ממשלה שיש בה אמונה בדרך משותפת, אף שהממשלה הקודמת הייתה גדולה יותר, הפערים האידיאולוגיים שיתקו אותה ובסופו של דבר הובילו לקריסתה. לכן הממשלה הנוכחית טובה מהממשלה הקודמת".
לגבי טענות האופוזיציה כי הליכוד מכר את שלטון החוק ואת המדינה למפלגות הקטנות נאמר: “לא מכרנו את המדינה למפלגות הקטנות. ניהלנו משא ומתן סביר בתנאים הנוכחיים, כפי שהייתה עושה כל מפלגת שלטון. הדרך היחידה למנוע סחטנות מצד המפלגות הקטנות היא לשנות את שיטת הממשל באופן שיעניק יותר כוח למפלגות הגדולות – כפי שאמרנו במהלך מערכת הבחירות".
לגבי  מסירת תיק המשפטם לאיילת שקד והחשש מפני פגיעה בשלטון החוק נאמר: " אין שום שינוי. לא במינוי שופטים ולא בשום סעיף אחר. בשורה התחתונה מי שקובע בנושאים הקריטיים הוא ראש הממשלה. כך נהג בשנים האחרונות וכך ינהג גם בהמשך. רה"מ נתניהו תמיד הגן על שלטון החוק ושמר על עצמאות בתי המשפט, זאת תהיה מדיניותו גם בממשלה הבאה".
ולבסוף נאמר בדף המסרים כי אין זה נכון שהליכוד הפסיד במשא ומתן מ שום שהליכוד יוצא עם הרבה הישגים במו"מ הקואליציוני.
הליכוד יקבל 12 שרים מתוך 20 לעומת 7 מתוך 22 בממשלה הקודמת. הליכוד יחזיק בידיו תיקים חשובים וחיוניים להובלת המדינה, המשק והחברה: ביטחון, חוץ, תחבורה, פנים, אנרגיה ותשתיות לאומיות, ביטחון פנים, תקשורת, תיירות, תרבות וספורט, מדע וטכנולוגיה, מודיעין ואסטרטגיה, אזרחים ותיקים, קליטה. הליכוד יחזיק בידיו גם בתפקידי מפתח בכנסת ובהם – יו"ר הכנסת, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, יו"ר ועדת העבודה הרווחה והבריאות.
ולגבי הטענה כי הממשלה התנפחה נאמר בדף המסרים:  לא נכון. היא תהיה קטנה יותר מהממשלה הקודמת - 20 שרים במקום 22. פעמים רבות הוספה של שרים שמוסיפה יציבות לממשלה ולקואליציה חוסכת למשק סכומים עצומים - גדולים לאין שיעור מעלות משרד ממשלתי כזה או אחר".