איום ראשון על קואליציית ה-61 השברירית של בנימין נתניהו. ח"כ איוב קרא מאיים לא להגיע לישיבת ההשבעה של הממשלה החדשה בכנסת, שאמורה להתקיים ביום רביעי הבא, אם לא ימונה לשר. 



קרא אמר ל"מעריב אונליין" כי אם לא ימונה לשר ישקול את צעדיו, וכי בישיבת ההצבעה של הממשלה  יסע להיפגש עם ראשי העדה הדרוזית, בקבר יתרו בצפון, המקום הקדוש ביותר לבני העדה, על מנת לתאם את צעדיו. 



"אף אחד לא משוחח איתי, לא הזמינו אותי  לפגישה לגבי אפשרות שאתמנה לשר. אני ארצה לדעת, למקרה שנתניהו לא ימנה אותי, האם הדבר  נובע ממניעים אישיים. אם הבעיה היא אישית , אז לא אכפת לי שימנה מישהו אחר, אבל אם הוא מתכוון להתעלם מהעדה הדרוזית, ולא למנות איש מהעדה או מבני המיעוטים כשר בממשלתו, זה דבר חמור" 

קרא ציין כי הוא אחד מוותיקי חברי הכנסת בליכוד, וכי הוכיח לאורך שנים את נאמנותו המוחלטת לנתניהו. לדבריו, לאור תחושות הקיפוח בעדה, ובעקבות האפקט השלילי שהיה לדבריו של ראש הממשלה ביום הבחירות, שהזהיר מ"ערבים הנוהרים לקלפ"', יש צורך למנות שר מבני המיעוטים.

יצויין כי "מרד" של חבר הכנסת איוב קרא יכול להוות בעיה לא קטנה לממשלה שאך קמה ולקואליציה, ולמנוע, למשל, את אישור החוק שבא לאפשר לנתניהו להגדיל את מספר השרים בממשלה, חוק שמצריך רוב של 61 חכים.