ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) למשא ומתן המדיני ואמר: "אנו רוצים שתי מדינות לשני עמים. מדינת לאום יהודית, ישראל, שחיה בשלום עם מדינה פלסטינית מפורזת. למרבה הצער הפלסטינים לא נושאים ונותנים, הם בורחים ממשא ומתן". 
בפגישה עם שר החוץ של צ'כיה, המשיך ותקף ראש הממשלה את הפלסטינים: "זוהי מלכודת מושלמת – הם מסרבים לשאת ולתת, מסרבים לעסוק בתנאי המסגרת של ג'ון קרי בזמן שהיו בבית הלבן, רצו לחמאס שקורא להשמדתנו ופונים לאו"ם בניסיון להטיל סנקציות על ישראל. הם מסרבים לנהל משא ומתן ואז מנסים להטיל חרמות על ישראל עקב העדר משא ומתן, שאותו הם מסרבים לנהל, זהו מלכוד 22". 
נתניהו אף טען כי הפלסטינים עובדים יחד עם הקבוצות הקוראות לחרם על ישראל: "אני חושב שהגיע הזמן שהקהילה הבינלאומית תפסיק לוותר לפלסטינים. הם פועלים עם BDS  הקורא להשמדת ישראל". 

עוד הוסיף ראש הממשלה: "יש כאלה שאומרים לי שכל מה ש-BDS  מבקש זה להחזיר את ישראל לגבולות 67. ובכן, הנה מה שאחד מראשי תנועת BDS אומר: "המטרה האמיתית של BDS היא למוטט את מדינת ישראל. צדק וחרות לפלסטינים אינם עומדים בקנה אחד עם קיומה של מדינת ישראל". BDS  מנסה להסתיר את האג'נדה הגזענית הזאת מאחורי מסך עשן מתוחכם ומנצלים את שפת זכויות האדם בזמן שהם מתנגדים לזכותו של העם היהודי לעצמאות ושלטון עצמי. יש לחשוף את השקר הזה – זוהי עמדה פלסטינית קיצונית שמסרבת לפשרות, שבה אין מקום לישראל בכל גבול שהוא".