סערת חבר הכנסת אורן חזן, אשר על פי תחקיר ערוץ 2, השתמש בסמים קשים ואף סרסר בזונות במהלך שהותו בבולגריה, תפס את שיחת היום בכנסת ויחד עם זאת, גרם לחילוקי דעות לא רק במפלגתו שלו.



חברת הכנסת שלי יחימוביץ', כתבה היום (שלישי) בעמוד הפייסבוק שלה כי היא מתנגדת נחרצות לקיזוז שנעשה על ידי יושב ראש "המחנה הציוני", יצחק (בוז'י) הרצוג, שהודיע כי נענה לבקשת יו"ר הכנסת שבמידה וחזן ינסה להפיל את הקואליציה בעקבות המצב, הוא יקוזז על ידי חבר כנסת אחר מהאופוזיציה.



יחימוביץ', אשר משמשת כאופוזיציה להרצוג מאז הבחירות, מתחה ביקורת על ההחלטה וטענה כי היא לא ראויה ונכונה: "ההחלטה של הרצוג להעניק קיזוז לאורן חזן, היא טעות", כתבה והמשיכה: "זו הדייסה של הליכוד ושל נתניהו והם אלה שצריכים לאכול אותה לבד, בלי גלגל הצלה שלנו. שיתמודדו עם הביזיון ועם החרפה ויטפלו בהם".


יחימוביץ' סיימה את הפוסט וכתבה כי "אין כל צורך שהאופוזיציה תנקה עבורם את השטח. לא מדובר בביטחון ישראל, לא בסוגיה מדינית חשובה ולא בחקיקה חברתית לטובת הציבור. חבל". הדברים של יחימוביץ' הגיעו לאחר יום ארוך וסוער בו ניסה חבר הכנסת הטרי להדוף את הטענות שהופנו כלפיו. חזן עצמו הכחיש את כל הטענות שהועלו.

מאוחר יותר כתב הרצוג בעמוד הפייסבוק שלו: "אני נותן רשת ביטחון מוסרית קצרה ולא אתן ידי לביזוי הכנסת: היום בצהריים פנה אליי יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. הוא, כמוני, וכמו רבים אחרים חש מבוכה גדולה על הפרסומים. הוא הבהיר כי בכוונתו להשעות את חבר הכנסת חזן מתפקידיו הממלכתיים בכנסת (סגן היו"ר וכיו"ב)  ופנה אליי באופן אישי ומתוקף היותו מופקד על כבודה של כנסת ישראל לאפשר מעין רשת ביטחון מוסרית קצרה, כדי למצות את הברור בעינינו של חבר הכנסת חזן, מבלי שתישמע טענה על איומים שעלולים להשפיע על התהליך.

"בהכירי את הצורך לשמור על כבודה של הכנסת ולאחר ששקלתי בעניין  החלטתי כי יש הצדקה להענות לבקשתו של אדלשטיין, זאת תוך הבהרה כי ההסכמה ניתנת לזמן קצר ומוגבל בלבד. ראש הממשלה לא הוזכר ולא היה מעורב בשום צורה בתהליך או בבקשה. עלינו לוודא שהמחנה יהא טהור. אופוזיציה צריכה לעשות תמיד את הדבר הנכון לטובת עם ישראל. כשמדובר בפרשה שמכתימה את הכנסת כולה נכון בעיניי לאפשר את ברור האמת  במהירות ויעילות, בלי להקשות עליו באמצעות איומים או פוליטיקה זולה".