סערת אורן חזן ממשיכה להכות גלים. הבוקר פרסמה בפייסבוק, אביטל לוז, שלדבריה למדה עם חזן בבית הספר, פוסט בו היא תוקפת אותו ומכנה אותו "כלומניק" ו"אגומניאק".



לוז, חברת ועדת החוקה של הליכוד, מספרת בפוסט שפגשה את חזן לפני הפריימריז ושאלה אותו 'מה עשית כבר בחיים שאתה חושב שאתה ראוי ומתאים להיבחר לכנסת'. תשובתו היתה שהוא האיש העולם הגדול, ניהל מלון בחו"ל ורשת ברים בארץ.



עוד כותבת לוז, כי מבחינתה הסיפורים על חזן לא מפתיעים ואינם העניין המרכזי: היוהרה שלך והחוצפה לחשוב שאתה ראוי להיות נבחר ציבור, כשבעצם לא עשית דבר משמעותי בחייך - זהו לב העניין".



"לשים אותך בוועדה שבה רמטכ"לים נותנים דין וחשבון זו בושה לאינטלגנציה. לשים אותך כסגן יו"ר כנסת - דגיג רקק קטן, ללא השכלה, ללא ערכים וללא עשייה פרטית או ציבורית - זו השפלה מהסוג הקשה ביותר. ואני בטוחה שאיימת ופרצת את דרכך לתפקידים הללו כי אף אדם שפוי לא היה מעז לשים אותך שם. ואני בטוחה שניצלת את היותך כף המאזניים ולחצת, ודחפת, ורמסת, ורמזת - עד שלא הותרת ברירה".




הפוסט של אביטל לוז



"וכמו בכיתה ד' וגם בכיתה ו' ובכיתה ט' - אין לך עכבות, אין לך ייסורי מצפון. אין חרטות. כך גם עכשיו. במגרש של הגדולים", כתבה לוז.


ואני מתביישת בעצמי, בתור חברת מרכז ליכוד וחברת ועדת חוקה של הליכוד- שלא קלטתי עד כמה אתה מסוכן. אני מתביישת בעצמי שלא עשיתי די כדי להעיף אותך מהרשימה של הליכוד.



"אתה לא ליכוד. אתה אופרטוניסט. תמיד היית וכנראה תמיד תהיה. זיהית נקודה חלשה ונכנסת בה בכל הכוח. זה היה עלוב ביסודי ועלוב עוד יותר עכשיו. לא כי היית סרסור וצרכן סמים אלא כי אתה פשוט כלומניק ואגומניאק".



"אני מאוד מקווה שפעם בחיים תעשה מעשה אחראי והגון. תחזיר את המנדט שקיבלת מאנשים תמימים. תניח אותו על שולחן יו"ר הכנסת המאויים שלנו, תבקש סליחה מראש הממשלה ומעם ישראל ופשוט תתאדה מהחיים הציבוריים..."