סקר האולפן הפתוח של ערוץ הכנסת חושף היום (חמישי) תמונת מצב עגומה למדי של תמיכה ציבורית עבור סגן יו"ר הכנסת הטרי, מספר 30 ברשימת הליכוד, אורן חזן.

לשאלה, "האם לדעתך הסיפורים אודות אורן חזן נכונים?" השיבו 59% מהעונים לסקר כי הם סבורים כי הסיפורים נכונים. רק 6% השיבו כי לדעתם הסיפורים אודות חגיגות הסמים ונערות הליווי של חבר הכנסת חזן במלון בבורגאס אינם נכונים. 35% השיבו כי אינם יודעים.

בתגובה לשאלה "מה היית מצפה מח"כ אורן חזן לעשות כעת?" השיבו 52% אחוזים מהעונים כי על חבר הכנסת חזן להשעות את עצמו עד לבירור העניין. 20% מהמשיבים השיבו כי על חזן להתפטר מהכנסת לאלטר ורק 19% השיבו כי על חזן להמשיך כרגיל עד בירור העניין.

אתמול התקבל חבר הכנסת חזן בחיבוקים וקריאות עידוד בפגישת מרכז הליכוד אך נראה כי האהדה לה זכה בקרב חברי המרכז לא מתרגמת לציבור הרחב. 79% חושבים שיו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, פעל נכון בכך שהשעה את חזן מתפקידו כסגן היו"ר. רק 8% חשבו שמדובר בטעות.
 
 75% אחוז מהמשיבים סבורים שהכנסת צירכה לחוקק חוק שייאפשר לה להדיח חברי כנסת מכהנים, חוק שנוי במחלוקת שכן הוא עלול לאפשר לסיעת הרוב בכנסת כוח להתעמר באופוזציה