ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי,  שב והצהיר היום (שבת) כי הוא שוקל להתמודד על ראשות מפלגת העבודה.



באירוע שבתרבות בתל אביב אמר חולדאי כי הוא עדיין מתלבט בנושא: "יש אליי פניות רבות מכל הכיוונים, ואומרים לי שאני צריך להרים את הכפפה. היא מונחת אצלי ואני שוקל ובודק את העניין הזה".



"אני לא מהמר ולא קופץ רק כי מתחשק לי, בשבילי זו החלטה קשה. כדי להתחיל עכשיו הכול מחדש, אחרי 17 שנה כראש עיר, אני צריך לגייס משאבי נפש גדולים. אני נמצא בשלב שבו אני בוחן את זה", הוסיף ראש עיריית תל אביב.



חולדאי אמר כי יקבל את ההחלטה בסתיו, כדי שאם יחליט להתמודד על ראשות העבודה - יהיה לו די זמן כדי לגבש קמפיין. הפריימריז בעבודה צפויים להתקיים בעוד כשנה. יו"ר מפלגת העבודה יצחק (בוז'י) הרצוג הודיע בשבוע שעבר כי יכנס בקרוב ועידה שבה ידון גם מועד הפריימריז.



במהלך הראיון נשאל חולדאי מדוע לדעתו לא הצליח המחנה הציוני לנצח בבחירות אף שגרף כ-800 אלף מצביעים. הוא השיב: "זה מסובך להגיד מה הייתה הטעות. צריך לנתח מה היה בבחירות האחרונות: במדינת ישראל היום יש מחנה 'רפובליקאי', שהוא הרוב ומורכב מהליכוד, ישראל ביתנו, הבית היהודי וגם כחלון, כי הבית של כחלון זה הליכוד. יש עתיד לא שם והם נכנסים ב'דמוקרטים'. הבחירות האחרונות לא שינו כלום במפה הפוליטית, ומשקפות בדיוק את הבחירות של לפני שנתיים".



בחודש שעבר התראיין חולדאי לדני קושמרו באולפן שישי, ולשאלה האם יתמודד על ראשות העבודה אמר: "התשובה היא כן, הכל פתוח".