חברת הכנסת חנין זועבי (הרשימה המשותפת), שאמורה הייתה להתארח אמש בתוכנית אירוח של הערוץ ״פלסטין 48״, תקפה היום (שישי) את השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, בעקבות הוצאת צו איסור קיום פעילות של הערוץ.
לדברי ח"כ זועבי: "התייחסותו של גלעד ארדן לערוץ טלוויזיה כאל גורם 'עוין' היא לא פחות ממגוחכת, חסרת היגיון ולא חוקית, אשר מגלמת את העוינות לזהות ולקיום העם הפלסטיני משני צידי הקו הירוק".
ח"כ זועבי מדגישה כי הערוץ לא משדר מתוך ישראל. "מדובר בערוץ בעל רישיון הרשום כחברה ברמאללה, ומשדר לכל העולם דרך הלווין. צו מניעת השידור לא חוקי בעליל. מאחר והשר יודע כי אין לו באמת טענה חוקית כאן, הוא מוציא צו חירום מוזר שכזה. אם לממשלה הייתה איזושהי סיבה חוקית אמיתית, הם לא היו משתמשים בשר לביטחון פנים כדי למנוע את השידורים, אלא במשרד התקשורת".

"אין אנו חיים בדמוקרטיה או בחברה המעודדת פלורליזם"

עוד אמרה זועבי כי "צעד זה רק מראה עד כמה ניסיון 'חיזוק' המעמד היהודי גורע מהממד הדמוקרטי של המשחק הפוליטי. ככל שהשר ינסה לדגיש את הזהות הציונית, כך ייעלמו להם העקרונות הדמוקרטיים. לתפיסתה של הממשלה, כל רצון שלנו כפלסטינים החיים כאן לבטא עצמנו, בין אם דרך תכניות חינוך או תרבות, ובין אם דרך שידור בערוץ טלוויזיה, מהווה סכנה ל'יהודותה' של המדינה, שהמילה 'שוויון' היא לא חלק מזהותה או מהגדרתה. 
"צעד זה, בדומה לצעדים אחרים ורבים בעבר, שוב מוכיח שאין אנו חיים בדמוקרטיה או בחברה המעודדת פלורליזם תרבותי ותקשורתי. סגירת שידור טלוויזיה דרך צו של שר משטרה, דברים כאלה בהחלט קורים במשטרים מאוד מאוד אפלים. כל כך סמלי שכעת הם קורים גם כאן".