יו"ר סניף הליכוד בבאר יעקב, שימי טל, שלח היום (שני) מכתב התנצלות לנשיא המדינה ראובן ריבלין על שטען כי "הנשיא חולה נפש ושיש לאשפזו", לאחר שהנשיא אמר כי "בני עמי בחרו בטרור" בעקבות שריפתו למוות של תינוק בכפר דומא. 
 
טל, דמות מוכרת וידועה בליכוד, היה אחד מהאלפים שהשתלחו בנשיא ריבלין ויצאו נגדו לאחר שפרסם הודעה בערבית בה גינה בחריפות את שריפת הפעוט הפלסטיני בכפר דומא והביע צער על ש"בני עמי בחרו בטרור".
 
בתגובה כתב טל כי "הנשיא הזה חצה קווים אדומים. רק חולה נפש פונה לכלי התקשורת בעולם ואומר 'בני עמי בחרו בטרור', הוא חייב אשפוז דחוף". אתמול בשיחה עם ערוץ 2 לא חזר בו טל מהדברים ואמר כי "מותר להעביר ביקורת" וציין כי דברי הנשיא גורמים לאלימות שכן לדבריו "הוא מצית את כל העולם הערבי נגד היהודי".
 

היום כאמור שלח טל מכתב התנצלות בפקס לבית הנשיא בו כתב: "כבוד הנשיא. חלק מדברי ששודרו בערוץ 2 נאמרו בעידנא דרתיחא ואין בהם משום כוונה לפגוע בשום צורה ובשום דרך בכבודו. יחד עם זאת אני חולק על דבריך ועל הדרך שבא בחרת לבטא את עמדתך' כי 'בני עמי בחרו בטרור ואיבדו כל צלם אנוש'. אמירה זו מכתימה ציבור שלם על לא עוול בכפו".
 
"כבוד הנשיא. מהסיבה שהנך דמות ממלכתית וייצוגית ראוי אם דברים אלה לא היו נאמרים כלל", הוסיף טל. הוא גם הדגיש במכתבו כי הוא מגנה כל סוג של אלימות וטרור כלפי כל בן אדם.