בעקבות מינויו של דני דנון לשגריר ישראל באו"ם החליטו שי גולדשטיין ואורי גוטליב, בתוכנית הבוקר של 103FM, להפתיע את ח"כ ציפי לבני כדי לשמוע את דעתה על הנושא. לבני כמובן לא חששה לומר מה היא חושבת על שר החלל לשעבר ועל הבוס המפרגן שלו.




לפני שהגיעו לעיקר שי ואורי התעניינו בתחביב החדש של לבני: "שמענו שאת גולשת. הרגת אותנו, את גם מתופפת וגם גולשת בים. ציפי את ממש זורמת, כמה מגניבה את יכולה להיות?" 


"קודם כל, במקום שבו אני נמצאת, אני צריכה לדעת להתמודד גם עם גלים ורוחות סוערות, להישאר יציבה ולשמור על שיווי משקל", ענתה חברת הכנסת, "עוד משהו שאתם צריכים לדעת ביחס לגלשן 'סאפ' – זה הכל קשור לכוח הפנימי, לבטן ואת ההחלטות שלי בפוליטיקה אני מקבלת מהבטן. הכוח שלי בפוליטיקה נובע מבפנים וזה מה שאני עושה גם בים".

אחרי שסיימה להרצות על הקשר בין גלישת גלים לפוליטיקה חשפה ציפי לבני את דעתה על שליחתו של השר דני דנון לאו"ם: "זוועה. זה פשוט לקחת אדם שמייצג את כל מה שנתניהו משחק שישראל היא לא, הרי נתניהו תמיד מנסה לומר לעולם שאנחנו מדינה שוחרת שלום ואין לנו שום כוונה לספח את השטחים אבל אנחנו שומרים על הביטחון".

בהמשך הוסיפה: "נתניהו שולח את האדם שמפנה לו מקום במרכז הליכוד ועושה לו איזה שידור פוליטי טוב. זו הזדמנות, אם נתניהו באמת שחושב שדנון מייצג את עמדותיו שיקום ויאמר את זה. הוא קצת נמנע מאז הבחירות לומר את זה אז אולי צריך להסתכל הפוך ובמקום לשאול איך שולחים בן אדם שאלה עמדותיו פשוט לשאול איך יש ראש ממשלה שאלו עמדותיו".

ומי לדעתה של חברת הכנסת ייצג את ישראל כראוי באו"ם? "האמת היא שבתור שגריר באו"ם נתניהו היה מוצלח, מאז הוא פחות הצליח".