יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג הזמין הערב (שבת) את הרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי, להצטרף למפלגת העבודה, במידה ותיק החקירה נגדו יסגר. "אני נהנה מגיבוי גדול במחנה ובמפלגה שלי. אשכנזי הוא אדם ראוי והייתי רוצה שיהיה איתנו כמו רבים לאחר שייסגר תיקו", אמר הרצוג בראיון לתוכנית "המטה" בחדשות 10. הרצוג הוסיף: "אשמח לראות גם אותו נכנס מתחת לאלונקה ועוזר לנו לנצח".



בנוסף, הרצוג תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי הוא "מפספס הזדמנות היסטורית ונדירה של שעת רצון מצד כל השחקנים באזור לביצוע מהלך", בהתייחס למשא ומתן מול הפלסטינים.

בתחילת השבוע, נועד הרצוג עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בלשכתו שברמאללה. על פי הרצוג, "המצב באיראן, מדינות ערב המתונות שמאוימות מארגון דאעש ועזה שמעוניינת בשקט משמשים מהווים כולם הצדקה לחיזוק אבו מאזן וליציאה אל מהלך אזורי ללא פחד".

עוד תיאר יו"ר האופוזיציה את ששמע מאבו מאזן במהלך פגישתם המשותפת: "הוא מוטרד מאפשרות של פריצת אינתיפאדה שלישית, כשמסביבו הוא לא רואה את נתניהו, האמריקנים ומדינות האזור", אמר הרצוג. לדבריו, "אבו מאזן לא חבר מרכז ליכוד או העבודה אבל הוא בהחלט אחראי על השקט היום".