חברת כנסת חדשה הצטרפה לסיעת הליכוד. 
ח"כ שרן השכל, בת 31, הושבעה היום (רביעי) במליאת הכנסת כחברת כנסת חדשה בסיעת הליכוד במקומו של דני דנון שמונה לשגריר ישראל באו"ם.
השכל, ילידת קנדה, אמרה בהתרגשות: "עליתי כעולה חדשה אך גדלתי כצברית. אמי מסורתית ואבי חילוני ומשניהם ינקתי ערכים כך שאפשר להגיד שאני גם וגם. גם חילונית, גם מסורתית, גם עולה חדשה וגם צברית, גם מזרחית וגם אשכנזיה אבל מעל כל אלה יש לי תחושת שייכות אחת. אני ישראלית".

"הדור אליו אני שייכת הוא דור של ישראלים גם וגם. רובנו גדלנו להורים ממוצא מעורב והתערבבנו במסגרות החיים וההבדלים הלכו והטשטשו. כולנו ישראלים", הוסיפה השכל.
חברת הכנסת הנכנסת התייחסה לאירועים האלימים שהתרחשו בחודשים האחרונים ואמרה כי "האירועים העלו על פני השטח את הקרעים ואת המאבק על דמותה של ישראל. התוקפנות, ההסתה, מעשי הרצח ופיגועי הטרור, כל אלה מילאו את כותרות העיתונים. הציבור נושא עיניו אל נבחריו כאן בבית הזה. זוהי אחריות גדולה על כתפינו חברי הכנסת. אחריות למילותיו, למעשיו, ולעתידו של הדור שלי כאן בישראל".

"אין מקום ראוי יותר מהבית שלי"
"אחד הדברים המנחמים שאני מוצאת בישראל שבשעת משבר העם כולו מתגייס להגנה כנגד איומים מבחוץ", אמרה השכל. עם זאת הוסיפה השכל כי "לא די בדיבורים. מוטלת עלינו גם החובה לעשות בעבודה פרלמנטרית, בעבודת שטח בחקיקה ובמתן דוגמא. זו מהותה של האחריות המוטלת על כתפי".
חברת הכנסת החדשה שיתפה סיפור מילדותה וסיפרה כי "בהיותי ילדה בת חמש בצרפת, ילד מוסלמי צעק לעברי 'יהודיה מלוכלכת. אחרי שירות קרבי במשמר הגבול נסעתי לטיל מעבר לים אך תחושת הזרות לא הרפתה ממני ופעמים רבות חשתי כמו אותה ילדה בפריז המותקפת רק בשל יהדותה לכן עבורי אין מקום ראוי יותר מהבית שלי. אני פה כדי להילחם על חיים טובים כאן בארץ הזאת".
עם מינויה של שרן השכל נשבר שיא כל הזמנים בכנסת: מהיום מכהנות בבית הנבחרים 30 ח"כיות. השיא עומד להישבר בתחילת מושב החורף בשעה ששר החינוך נפתלי בנט אמור לפנות את מקומו בכנסת לטובת שולי מועלם רפאלי.