ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס עם הגעתו ללונדון לנאומו של המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, ואמר: "חמינאי לא נותן אפילו מרחב אשליה לתומכי ההסכם. הוא מבהיר שארצות הברית היא השטן הגדול ושבכוונת איראן להשמיד את מדינת ישראל - זה לא יקרה".



ראש הממשלה הוסיף כי "ישראל היא מדינה חזקה והיא תתחזק עוד יותר, אבל המסקנה שעולה מדבריו של הרודן בטהרן זה שכל המדינות האחראיות צריכות לשתף פעולה לבלימת התוקפנות והטרור של איראן. לצערי, אלה יגברו כתוצאה מן ההסכם".



כזכור, מוקדם יותר במהלך היום, אמר חמינאי כי בעוד 25 שנה לא יהיה דבר הנקרא ה"הישות הציונית", מאחר ורוח הג'יהאד והמאבק לא תאפשר לציונים להרגיש נחת אף לרגע אחד. 

חמינאי התייחס להצהרות בישראל כי בעקבות הסכם הגרעין ישראל נפטרה מבעיית איראן ל-25 שנה: "אני אומר לציונים מכאן, שהם בעזרת האל, לא יהיו קיימים בעוד 25 שנה". 

"השטן שגורש מהדלת מנסה לחזור מהחלון"
את הדברים אמר בקבלת פנים לאלפים מבני העם האיראני, לקראת חג עליית הרגל. את חיצי הביקורת הפנה המנהיג העליון של איראן דווקא כלפי ארצות הברית, בימים בהם ממשל אובמה נאבק כדי לאשר את הסכם הגרעין בסנאט. 
כמו כן, הוא אמר כי איראן קיבלה על עצמה לפתוח במו"מ עם ארצות הברית רק בנושא הגרעין ולמטרות מסוימות בלבד, ולא תאפשר מגעים בכל נושא אחר מול וושינגטון.
המנהיג העליון אמר כי "העובדה שהמשטר האיראני שם קץ לאינטרסים האמריקאים הבלתי לגיטימיים באיראן, היא הסיבה היחידה לשנאה האמריקאית והעויינות שלה שאינה נגמרת כלפי הרפובליקה האסלמית והעם האיראני".
חמינאי הדגיש בנאומו כי "הצעד ההיסטורי של האימאם אל חומייני (מייסד הרפובליקה האסלאמית של איראן) במתן השם 'השטן הגדול' לארצות הברית, הוא צעד מבורך. בעוד שהשטן רק מפתה אנשים, ארצות הברית, בנוסף לכך, גם מבצעת מעשי טבח ופועלת להטלת מצור על מדינות".
לבסוף, מתח חמינאי ביקורת קשה על מי שמנסה להציג את ארצות הברית באור חיובי, והדגיש כי "אין מדובר במלאך ומציל, מדובר בפושעת ואין להציג אותה כידיד שיש לסמוך עליו". הוא הזהיר גם מפני ניסיונות ארצות הברית להכנס אל תוך איראן ואמר כי "השטן שגורש על ידי העם האיראני מהדלת מנסה לחזור מהחלון".