ישראל כץ, שר התחבורה והמודיעין וחבר הקבינט, התייחס הערב (שישי) בערוץ 2 למצב הביטחוני בירושלים ואמר כי "אין מקום לפשרות" וכי "יש להשליט חוק וסדר ללא תנאים".


כץ התייחס לאירועי היום בישראל ואמר כי "ניסו לפוצץ מטען צינור והייתה דקירה בחברון ע"י מחבל שהתחזה לעיתונאי - קשה להגיד ביום כזה שהיה יום רגוע".

השר התייחס לתגובותיו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן לאירועים: "מעניין שאבו מאזן מגנה את הצתת קבר יוסף, אבל לא את דקירות הסכינים".

כץ התייחס למאמצים שלטענתו מתבצעים להוצאת התנועה האסלאמית מחוץ לחוק: "מהיום שנכנסתי לכנסת הגשתי עשרות חוק להוציא את התנועה מחוץ לחוק, אני אמנם מאמין בדו קיום אך יש לבודד את הקיצוניים, שמביאים בסופו של דבר למצבים בלתי אפשריים אלה. אבו מאזן מצד אחד נהנה משקט בטחוני ומצד שני רוכב על הגל הזה ומסית כל הזמן נגד ישראל. לא יכול להיות שהילד הרוצח שאבו מאזן רוצה להופך לשה תמים נשאל למה דקר נער יהודי וענה שזה בגלל אל-אקצא".

לטענת השר, התנאים כעת בשלים להוצאה מחוץ לחוק: "נתניהו נתן הנחייה להכין תשתית שתקשר את התנועה האסלאמית עם החמאס, כשנוכיח זאת נוציא אותם מחוץ לחוק. היום התנאים בשלו לעשות זאת".