גבי גזית העביר הבוקר (ראשון) ביקורת חריפה על התנהלות המפלגות בכל הקשור לבחירות לראשות קק"ל ועל הזמן והמשאבים שמשקיעים הפוליטיקאים בבחירות האלה.

"שלום לכם שבוע טוב הנה יום אחד בדקה הכינו את שקיות ההקאה, כי זה הולך להיות מכוער. 


אז מה עושים חברי הכנסת בזמן שאתם באיזורים מסויימים בארץ מנסים להמשיך את שגרת החיים? מה עושים הנכים הדפוקים הקשישים והמשפחות החד הוריות שחוקי הכנסת האכזריים גורסים אותם לשבבים תת אנושיים מנסים לשרוד בפרוטה האחרונה ובינתיים רובם אפילו לא יודעים על מה ואיך נציגיהם בכנסת מדירים שינה מעיניהם וכמה מיליארדים הם שורפים על עצמם?

תכירו את לימור, אם חד הורית שבעלה לא משלם מזונות כבר שנים והיא מקבלת 1400 שקלים מהביטוח הלאומי אבל מדינת ישראל מתנה את הקצבה בכך שאם תצא לעבוד לא תוכל להשתכר יותר מ-3000 שקלים וכך היא נדונה לחיי עוני והשפלה היא וביתה לשארית חייהם.
לימור אולי חושבת שמישהו בכנסת מטפל בזה אבל ממש לא כי במקום לבטל את הגזירה הסדיסטית הזו עסוקים עכשיו חברי הכנסת בחלוקת עוגת הבלוף הציוני לחברה. 
עד היום לא אתם ולא אני לא ממש יודעים למה ולמי צריך את הקרן הקיימת את קרן היסוד את החטיבה להתיישבות ושאה הגופים המיותרים שמעסיקים ים פוליטיקאים שלא עושים כלום. אז בסיפור הזה אין רעים וטובים אין צדיקים ומושחתים כי כולם שמים עליכם קצוץ.
קחו את המחנה הציוני. מי מכל החכים שלו מתעסק היום עם רווחתם של חלשי החברה? הצחקתם. כולם מחכים למחר בערב, אז יתכנסו אלפי הנציגים ויבחרו את מועמד המחנה למשרת יור הקרן הקיימת. למה? כי בקומבינה ענקית שלא היתה גדולה ממנה מאז ימיה הגדולים של הקוזנוסטרה של ניו יורק חילקו ביניהם המפלגות את העוגה ותאמינו לי אין עוגה עסיסית מזו. המחנה הציוני יקבל את קרן קיימת הליכוד יקבל את קרן היסוד והבית היהודי את החטיבה להתיישבות.
תאמינו לי שהחיים שלכם היות מתנהלים בדיוק אותו הדבר בלי גופי הזבל האלה, אבל אז איך נמצא פרנסה לכל מיני לשעברים וחצי לשעברים שרוצים למצוץ עוד מפטמות המדינה?
אתם זוכרים את הקופסה הכחולה? את הפרוטות שהנחנו בה בילדותנו? שם זה התחיל וכמו גרורה סרטנית זה הגיע לדבר המקומם הזה ותיכף הם גם יגידו לכם שהם עושים עבודה ממש חשובה".
 


גבי גזית, כל בוקר בין 9:00-11:00 ב-103FM, "רדיו ללא הפסקה"