צעירה חרדית הותקפה מינית היום (שני) על ידי אדם בעל חזות חדרית ברחוב המכבים בבני ברק. הצעירה שהגיעה עם אמה ללובי הבניין שבו הן מתגוררות, הותקפה על ידי אדם שאינה מכירה. החשוד נמלט בריצה מהמקום ומנהל מרחב דן במשטרה פתח בחקירה בנושא.



הטרדה מינית בבני ברק

בסרטון שנלקח מצלמת האבטחה במקום ניתן לראות כי הגיעה הצעירה עם אמה ללובי של הבניין בשעות הצהריים. אדם בשנות ה-40 לחייו הלך בעקבותיהן כשהוא לבוש בבגדי חרדים עם כיפה שחורה. החשוד נעמד ליד השתיים ובאופן מפתיע חיבק את הנערה ואחז בה בחוזקה. בסרטון נראה החשוד עומד במקום מספר שניות ובשלב מסוים התחיל ללכת. האם והצעירה ניסו ללכת בעקבותיו, אך הוא פתח בריצה ונמלט מהמקום.



ארגון השומרים של החרדים בבני ברק קיבל את הפרטים על האירוע ואת צילומי מצלמת האבטחה ואנשיו החלו לסרוק את האזור בניסיון לפענח את זהות התוקף. עולה סברה כי מדובר באדם שהתחפש לחרדי או כי אינו תושב בני ברק.



לא הוגשה תלונה במשטרה אך השומרים הפיצו את הסרטון כדי לנסות למצוא את החשוד. הסרטון הגיע לידי המשטרה שפתחה בחקירה ובשלב זה טרם נתפסו חשודים במעשה. האירוע החריג עורר בהלה גדול באזור בו אירע האירוע בפרט ובבני ברק בכלל. ארגון השומרים מתדרך ומזהיר את הצעירות לא לדבר עם אנשים שאינן מכירות ולדווח על אירועים חריגים.



חשד: חרדי תושב בני ברק הזמין ילד בן 11 לשיעור נגינה ואנס אותו



מוקדם יותר היום נעצר מורה לנגינה, חרדי תושב בני ברק בן 25 נעצר בחשד לביצוע מעשה סדום ומעשים מגונים בקטין בן 11 שהגיע לביתו כדי ללמוד נגינה.



למשטרה הגיעה תלונה ממרכז לין לנפגעי תקיפה מינית ממנה עלה החשד כי במספר הזדמנויות ביצע החשוד בקטין מעשים מגונים, מעשי סדום ועבירות מין נוספות. בעקבות התלונה, נעצר אמש החשוד והובא לחקירה במחלק האלמ"ב במרחב דן.



בחקירה הודה החשוד כי נפגש מספר פעמים עם הילד אך הם היו בנושא נגינה בלבד. עם זאת לא הסביר מדוע טען הקטין כי נפל קורבן לעבירות מין. 



רמ"ח פשעים במרחב דן, רפ"ק אבי אוחיון מסר כי "מדובר בחקירה מורכבת ורגישה אשר נמצאת בראשיתה, אנו נפעל במלוא הנחישות ובאופן הרגיש ביותר על מנת להגיע לחקר האמת".