ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר באירוע לציון 25 לעלייה הרוסית בבנייני האומה בירושלים, בהמשך לסרטון חתונת הימין הקיצוני כי "החבורה שבה מדובר היא קבוצת שוליים קיצונית. זו לא הציונות הדתית המפוארת שתורמת לישראל ובניה משרתים בצה"ל, ביחידות החוד". 
 
"גם אי אפשר להשוות את היקף הטרור עם הטרור הערבי", הוסיף נתניהו, "רק בחודש האחרון הם ביצעו נגדנו מאות פיגועים, וראינו רק כמה פיגועים של טרור יהודי. מבחינתנו אנו לא מוכנים לקבל טרור מכל צד שהוא. הקבוצה השולית הזאת לא מייצגת את הימין. זה לא הימין שאני מכיר". 

"ישראל היא מדינת חוק. לא נקבל מצב בו קבוצה מסוימת מסרבת לקבל את חוקי המדינה ומבצעת מעשי רצח. בלי זרועות הבטחון - לרבות השב"כ - לאן נגיע? כל מי שדואג לביטחון מדינת ישראל חייב לפעול נגד הטרור. כך עשינו וכך נמשיך לפעול".

אתמול נחשף בחדשות 10 סרטון ובו נראים פעילי ימין קיצוני רוקדים בחתונה כשהם מחזיקים בכלי נשק ובתמונתו של התינוק עלי דוואבשה שנרצח בביתו שבכפר דומא.



חתונתם של בני זוג מוכרים מאד בימין הקיצוני התקיימה באולם חתונות בירושלים, ובו חגגו חברי העצורים הנחקרים בחשד למעורבות ברצח בני משפחת דוואבשה. הם נראים בסרטון כשהם מניפים סכינים, רובים, בקבוק תבערה. האקדחים הם ברישיון ועוברים מיד ליד, כשגם ילדים אוחזים באקדחים.



על פי הדיווח, שר הביטחון משה (בוגי) יעלון הציג את הסרטון הזה ואמר כי זו הוכחה לכך שמדובר בקבוצה קיצונית ואין סיבה לגבות אותה במאבקה מול התנהלות השב"כ בחקירות - להיפך.