התקפה חריפה יוצאת דופן של ח"כ עמיר פרץ ממפלגת המחנה הציוני על יו"ר יש עתיד יאיר לפיד. פרץ, שזעם על כך שלפיד לא תמך בהצעת חוק שהעלה היום במליאת הכנסת להוצאת חברות כוח אדם מחוץ לחוק, תקף את ח"כ לפיד בחמת זעם בפוסט שפרסם בפייסבוק וכינה אותו "בייבי ביבי" ו"מאחז עיניים".


פרץ הזכיר מאמר שכתב בעבר לפיד בשם "אחיי העבדים" בו לדבריו ניסה יו"ר יש עתיד לטפח תקוות שווא אצל מאות אלפי עובדי כח אדם. "אחי העבדים הוא קרא לכם. הוא גרם לכם להאמין שהוא כמוכם, מכיר אתכם, מבין אתכם, כך הוא השלה מאות אלפי אזרחים בעבר, וכך הוא ממשיך לאחז עיניים גם היום", כתב פרץ.



הוא האשים את לפיד כי בגללו נפלה הצעת החוק שהביא אתמול למליאה בקריאה טרומית ברוב של 50 מתנגדים מול 41 תומכים. "11 חברי יש עתיד בהוראת השליט הבלעדי במפלגה עזבו את המליאה ובכך סייעו לממשלה להפיל את ההצעה שיכלה לשנות את מציאות חייהם של רבים במדינה". לטענת פרץ, "ללפיד חשוב רק דבר אחד, והדבר הוא מר לפיד בעצמו. מאז הבחירות הוא לא עובד עבור הציבור, הוא בקמפיין תמידי, שמה שלא משרת אך ורק אותו, לא קיים. היום הפוליטיקה החדשה של יש עתיד הפכה לפוליטיקה מצחינה", המשיך פרץ ואמר כי "הגיע הזמן לשים סוף לנשף המסכות של מר לפיד, שכולו הבטחה ריקה מתוכן".



"צריך להגיד את האמת, אין לו בושה. יאיר לפיד הוא לא נגד ביבי, הוא בייבי ביבי, הוא חיקוי מקרטע ולא מוצלח, של הדבר האמיתי", כתב בחריפות. לדבריו, "יאיר מתחפש למשהו אחר כל שני וחמישי, פעם מסית מול הדתיים ואז מזעיק את התקשורת לצלם אותו מתעטף בציצית בכותל, פעם הוא מעביר מיליונים לחטיבה להתיישבות ומיד אחר כך תוקף את נפתלי בנט והבית היהודי, פעם הוא בעד שלום פעם הוא נגד. ליאיר יש פרצוף לכל עת, ולכל זמן. הוא פועל אך ורק בשם ההצלחה האישית שלו". ח"כ פרץ גם הודיע כי מעתה לא יצביע עוד בעד הצעות חוק של יש עתיד.



מלשכת לפיד לא נמסרה תגובה אולם מיש עתיד נמסר כי הם תומכים בהסדרה של עובדי הקבלן במגזר הציבורי, אך "הצעת החוק של עמיר פרץ בצורתה הנוכחית הייתה שולחת הביתה אלפי עובדים שהמגזר הציבורי לא מסוגל בעת הזו ובמתכונת הנוכחית לקלוט אותם".


 

אחיי העבדים הוא קרא לכם, כך הוא בנה וטיפח את התקוות שלכם, כך הוא גרם לכם להאמין שהוא כמוכם, מכיר אתכם, מבין אתכם, כך הו...

Posted by ‎עמיר פרץ‎ on Wednesday, January 6, 2016