תנועת הימין "אם תרצו" העלתה אמש קמפיין הוקעה המכוון לעשרות אנשי תרבות מהשמאל, אשר תומכים בארגונים "בצלם" ו"שוברים שתיקה" ומכונים "שתולי תרבות". אחת מ"כוכבות" הקמפיין היא אושיית התרבות רבקה מיכאלי - שחקנית, מגישת טלוויזיה, עיתונאית, זמרת וגם שדרנית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". חברי "מועדון ארוחת הבוקר" - שי גולדשטיין, דרור רפאל, אורי גוטליב והדר לוי שוחחו איתה.


"אני בסדר", אמרה מיכאלי, "אני בודקת כל הזמן מסביב לבית אם הכל בסדר. כן, אני שתולה, שכחתי לקשר את זה לט"ו בשבט. זה התחיל עוד מימי השחור-לבן של 'ניקוי ראש'. קמתי עם זה היום בבוקר והלכתי לישון עם זה אתמול בלילה. כל עוד אני בשורה אחת עם דוד גרוסמן ועם עמוס עוז, אז הכל בסדר".

שי גולדשטיין: "את בעד לתת את המדינה לערבים?


רבקה מיכאלי:
"לאיזה ערבים? יהודים, או ערבים מוסלמים?".



אורי גוטליב: "אבל את בחברה גרועה מאוד, את שמאלנית ואת נגד המדינה".

רבקה מיכאלי: "מדינה מתוקה כמו שהיינו, כשהאמנו באידיאולוגיה שלנו, כשהאמנו בטוהר הנשק, אני רוצה סיבוב לאחור, אני מודה, מחשבת מסלול מחדש.
כשאנשים רוצים להעליב אותי הם אומרים לי שאני גרוזינית, כאילו זה עלבון", סיפרה מיכאלי. "אני חצי גרוזינית, וכשצריך אני גרוזינית וכשצריך אני מנטורי קרתא, שני הדברים נכונים. אתה מבין שהאנשים האלה עדיין חושבים שזה עלבון, כשהם מעליבים אותי הם חושבים 'כך אנחנו נוכל להעליב אותה'. הדבר השני הוא שאומרים לי שאני מבוגרת וזקנה, כשהם לא מבינים שהם צריכים להתפלל לאריכות ימים. אם 'אם תרצו' יתקשרו אליכם, תמסרו להם דרישת שלום ושיגזרו לי טלאי שמתאים לי".

על הסרטון שצילמה השבוע לתאגיד המחזור אל"ה, בו היא מדברת על מותה אמרה מיכאלי: "עשיתי את זה לטובת אחיי השדרנים, שכשזה יקרה לא יחפשו חומר. ביקשו להיפגש איתי לפני ששלחו לי את הטקסט. זו סגולה לימים ארוכים". 

דרור רפאל: "את ממחזרת?"
"בוודאי שאני ממחזרת. אגב אני כולי עשויה חומרים ממוחזרים".