חברת הכנסת סתיו שפיר (המחנה הציוני) תוקפת את ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע גל הטרור ואומרת כי הוא הפך אדיש לפיגועים: "מהי התוכנית הביטחונית של נתניהו? להחזיק אצבעות שהאויב יתעייף ויוותר. בינתיים תתארגנו על שכפ"ץ וגיטרה. לראש הממשלה שלנו - אדם שכתב ספר שאמור היה להסביר לעולם איך לנצח את הטרור - אין מדיניות, כי מבחינתו אין פתרון לשום דבר".

שפיר, שלאחרונה נבחרה בין הנשים המשפיעות בישראל, הוסיפה כי "גם בנט ואנשי "הבית היהודי" שותקים פתאום. מה קרה, אחים שלי? פתאום לא בא לכם לספח את השטחים ולתת למאות אלפי פלסטינים תעודת זהות כחולה? הארץ נשטפת ייאוש – וכל הנחות היסוד של הימין הפוליטי מתפוררות בזו אחר זו. כל התוכניות נעלמות. כל הבטחות הבחירות מתאדות באוויר. עכשיו כל אחת ואחד מכם צריך לחשוב בינו לבין עצמו אם אלה החיים שהוא מייחל לעצמו ולילדים שלו או שהגיע הזמן להשתמש בשכל שלנו ולנסות משהו אחר".

"בכירי מערכת הביטחון מתריעים, מזהירים, מפצירים ומתחננים בפני ראש הממשלה כבר שנה שלמה לקחת יוזמה. מנסים להסביר לו שכדי לשמור על החיים של כמה שיותר ישראלים, צריכים להיות בצד השני של הגדר כמה שפחות אנשים שכבר אין להם מה להפסיד. הייאוש – מסבירים שוב ושוב ראש אמ"ן וראש השב"כ, האנשים שמכירים את השטח טוב מכולם – הוא הגפרור שמצית את האש", הסבירה חברת הכנסת מהמחנה הציוני.

חברת הכנסת שפיר כתבה בעמוד הפייסבוק שלה כי "נתניהו לא מתרגש מאוד מההידרדרות הביטחונית בחודשים האחרונים. ראש הממשלה שלנו הפך אדיש לפיגועים. איך זה ייתכן? הגיע הזמן להבין: מבחינת ראש הממשלה, האלימות הפלסטינית הרצחנית שתוקפת אותנו היא לא מכשול בפני העתיד שלנו – היא העתיד שלנו. נתניהו הוא ראש הממשלה הראשון והיחיד בתולדות ישראל שכל מה שיש לו להציע לעם שלו זו ההבטחה ששום דבר לא ישתנה לעולם. בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום. חיים מפיגוע לפיגוע, מדקירה לדריסה, מסבב אלימות לסבב אלימות. ברוכים הבאים לחיים שלכם על-פי בנימין נתניהו".
"2.8 מיליון איש. זה מספר הפלסטינים שחיים בגדה", כתבה שפיר, "אפשר לאהוב את זה, אפשר לשנוא את זה – זה ממש לא משנה. הם לא הולכים לשום מקום, כפי שאנחנו לא הולכים לשום מקום. ולמרות מה שחלק מהנהגת הימין טוענת - הפלסטינים קיימים, עם פ' דגושה או בלעדיה. 2.8 מיליון אנשים. הגיע הזמן להתמודד עם המספר הזה ועם האנשים שעומדים מאחוריו.