השדולה לעידוד לימודי התנ"ך בראשות ח"כ יהודה גליק שהושקה היום (שלישי)בכנסת זכתה להתעניינות תקשורתית יוצאת דופן בגלל נוכחותה של אורחת הכבוד, רעיית ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו. נציגי כלי התקשורת רבים קיוו כי הגברת נתניהו תתייחס לפרשיות השונות שהיא ובעלה נחקרים לגביהם, אך הגברת נתניהו העדיפה להתמקד בדבריה הקצרים בהעלאת זכרו של אביה שמואל, שהיה חוקר ומחנך מקרא דגול.

הגברת נתניהו אף השתנקה מדמעות בשעה שהזכירה את אביה שמואל בן ארצי ז"ל, חוקר מקרא ידוע. בנוסף ציינה כי שלושה מאחיה היו חתני חידון התנ"ך וכך גם בנה אבנר, שלדבריה לומד כל שבת את פרשת השבוע ביחד עם בעלה בנימין נתניהו ולפעמים מצטרף ללימוד גם הבן יאיר. 

בתום ישיבת השדולה ניסו אנשי כתשורת לקבל את תגובתה של הגברת נתניהו לפרשיות המסעירות את המדינה אך היא עזבה את המקום בלוויית מאבטחיה מבלי להשיב. קודם בפתיחת השדולה אירעה תקרית שבמהלכה עיכבו אנשי משמר הכנסת את כתב ערוץ 10 עקיבא נוביק שהפנה שאלה לגברת נתניהו בדרכה לשדולה ושאל: "איך את מרגישה בימים אלה,". לאחר שעה קלה אפשרו לו אנשי המשמר להגיע לדיוני השדולה.

בפתח הדיון ביקש חבר הכנסת יהודה גליק מהנוכחים לא לגלוש לפוליטיקה, אבל היו שלא התאפקו. כך למשל חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד התייחס לפרשיות נתניהו ואמר: "למה לא לתת לדמוקרטיה להחליט? למה לא לתת לציבור להחליט? אני מבקש ברשותכם לומר שהגיעה העת להפסיק להכפיש ולהאשים בדברים שלא היו ולא נבראו ולהפסיק ללכת בדרך שהיא לא דרך הישר".

רעיית ראש הממשלה הודתה לו בקידה. אחר כך הגיע תורה של חברת הכנסת רויטל סויד מהמחנה הציוני שאמרה: "אין לנו אלא לעשות משפט צדק ולסמוך על היועצים המשפטיים והשופטים שלנו, ואם היועץ המשפטי לממשלה אומר שאינו יכול להגן על החוק כי הוא אינו חוקתי - אז צריך לסמוך עליו כמו במקרה של חוק ההסדרה". על כך ענה לה ח"כ מיקי זוהר - אנו המחוקקים ואנחנו נחוקק ונקבע". למשמע דבריה של ח"כ סויד נשמעה הגברת נתניהו אומרת כי "ההערה לא במקום". 

יצוין כי כל הנוכחים ובהם הגברת נתניהו קיבלו מתנה ספר "תהילים קורן".