חבר ועדת חוץ וביטחון, חה"כ אורן חזן (ליכוד), תוקף היום (שלישי) בחריפות את הזמר הראל סקעת בשל קריאתו לנוער הלהט"בי שלא להתגייס לצה"ל, קורא לו לחזור בו מדבריו ואומר כי אם לא יעשה כן, יש למנוע ממנו מלהופיע בפני חיילים ובאירועים ציבוריים ורשמיים. "ישנה מחאה צודקת של קהילת הלהט"בים אבל יש גבולות שלא חוצים: כל מי שקורא למרד גיוס אינו שונה מאויבינו המרים ואין כל הבדל בינו לבין ארגון 'שוברים שתיקה'", אמר חה"כ חזן.
הוא הזכיר כי כשחה"כ סמוטריץ' קרא לנוער הדתי-לאומי שלא להתגייס - הארץ רעשה, אבל כעת משום מה עוברים על קריאתו של סקעת לסדר היום. "היכן התקשורת נעלמה", תוהה חה"כ חזן. 
"או שסקעת יחזור בו מקריאתו למרד גיוס או שיפסיק עם הצביעות והמוסר הכפול ויודיע מיוזמתו שהוא אינו יופיע יותר בפני חיילים או באירועי יום העצמאות של המדינה שלסמליה הוא מתכחש - זאת כדי להוכיח שהוא אכן מתכוון לדבריו ולא מחפש רק כותרות", אמר חזן.





 
 
עוד הוסיף ח"כ חזן כי כחבר ועדת חוץ וביטחון יפעל לקבלת החלטה כי אם הזמר לא יחזור בו, על מערכת הביטחון להימנע מלהזמינו להופעות במסגרות של צה"ל או משרד הביטחון בפרט ולהופעות באירועים רשמיים בכלל. חזן מתכוון להעלות היום את הנושא במליאת הכנסת. 
כזכור, סקעת פרסם אתמול פוסט נוקב בעקבות העמדה שהגישו משרד המשפטים ומשרד הבריאות לבג"ץ - שלפיה יאשרו לזוגות ידועים בציבור לאמץ, אך לא יחילו את ההחלטה על זוגות חד-מיניים. הוא פנה לנוער הגאה והסביר כי "בתור ישראלי ששרוף על המדינה שלו ושירת בגאווה בצבא, אני קורא לכם לא להתגייס לצבא וגם לא לשלם מיסים".