חבר הכנסת דודי אמסלם הגיב היום (ראשון) להאשמות נגדו על פרסום שמה של הצעירה החרדית שהגישה תביעה נגד אשת ראש הממשלה שרה נתניהו. בראיון לתוכניתו של רפי רשף בערוץ 10 אמר אמסלם כי הוא מצפה מהתקשורת לפרסם את שמה והוא לא מתרגש מההאשמות לפיהן עשוי לקרות לה משהו. "במדינה דמוקרטית, כל אדם שהולך לביתך המשפט ומגיש תביעה אזרחית רושם את השם שלו", ציין.

כאמור, אמסלם חשף את שמה של התובעת מוקדם יותר היום בלי צה"ל. "אנחנו צריכים לדעת מי תובע את ראש הממשלה", הוסיף והדגיש כי גם אותו מטרידים. לדבריו, "אני לא מתרגש מכל השמאלנים שמדי פעם מפוצצים לי את הטלפון".

על הצהרת ראש הממשלה נתניהו כי הוא מתנגד לחוק הצרפתי שיאסור חקירת רה"מ מכהן אמר אמסלם כי הוא מתכוון להעלות את החוק כי הוא טוב לאזרחי ישראל. "מדובר בחוק חיוני לעם ישראל. אני עקבי בנושאים שלי ואעלה את החוק הזה", אמר.

שרה נתניהו ותכתובות ה-SMS של העובדת


גם חברת הכנסת נאווה בוקר (הליכוד), הגיבה גם היא לתביעה האזרחית שהגישה עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה כנגד שרה נתניהו, בתוכניתו של גבי גזית ב-103FM, וחשפה את שמה של המתלוננת. היא טענה כי התביעה היא חלק מ"מסע צייד" וכי התקשורת עוסקת ב"רדיפה אובססיבית" של משפחת ראש הממשלה.

"כלי התקשורת כל כך דואגים למישהי שעבדה כמה ימים בבית ראש הממשלה. מעניין שדווקא שעל עובדת שהתלוננה על הטרדה מינית אף אחד לא דיבר", אמרה בוקר. "מה זו ההתעסקות המוגזמת הזו בנושא? אנחנו יודעים כי מדובר על אישה שעבדה מספר ימים בבית ראש הממשלה, בקושי היה לה ממשק עם שרה נתניהו".
 
חברת הכנסת האשימה כי מדובר בניסיון להפיל את ממשלת נתניהו. "אנחנו רואים את הרדיפה האובססיבית נגד ראש הממשלה ורעייתו, מנסים להגיע לראש הממשלה ולהפילו דרך אשתו והילדים", אמרה. "פתאום מדברים על יאיר נתניהו שהעיר לעובדים על האבק בבית. אז הוא העיר, מה הבעיה בזה? אני לא מעירה לעוזרת שיש אבק שהיא לא ניקתה בביתי?"