ראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר היום (ראשון), באמצעות וידאו, בפני פורום סבן והתייחס לאיום האיראני על ישראל. ראש הממשלה התייחס להשוואה של של יורש העצר הסעודי, מוחמד בין סלמאן, בין האייתוללה חמינאי להיטלר, ואמר כי למרות שיש הבדלים בין שני המשטרים, יש בהם גם מן המשותף: מחויבות לכפות טרור ומחויבות לרצוח יהודים.

נתניהו התייחס גם לדבריו של שר החוץ האיראני, מוחמד ג'וואד זריף, "חלקלק הלשון" כדברי רה"מ, שאמר כי איראן היא כוח מודרני שלא מסכן אף אחד. "מר זריף, תגיד את זה לעיתונאים שמוענים בכלא, תגיד את זה לסטודנטים שיריתם בהם ברחוב, תגיד את זה לעשרות האלפים בסוריה שנהרגו, ליהודי ארגנטינה, שאהוביהם נרצחו בפיגוע בבואנוס איירס, תגיד את זה לאמריקאים ששורפים את הדגלים שלהם ברחובות וקוראים להם השטן הגדול, תגיד את זה לאבות ואמהות ישראלים, שהילדים שלהם נידונים, כדבר שבשגרה להשמדה.

 
 נתניהו הסביר מדוע הוא מרבה לדבר על איראן ועל הסכנה שהמשטר שלה מהווה: "זה כי אני קורא היסטוריה. כשעריצים מאיימים על ישראל אני מאמין להם. אין לי את המותרות לא להתייחס לזה ברצינות", אמר ראש הממשלה, ושב והסביר את עמדת ישר לגבי הרפובליקה האסלאמית. 

"ישראל לא תאפשר למשטר האיראני שקורא להשמיד את ישראל להשיג נשק גרעיני. לא נאפשר למשטר הזה להתבסס צבאית בסוריה, כפי שהוא עושה על מנת לפגוע במדינה שלנו. אני יודע שאף אחד מכם לא רוצה לראות את איראן עם נשק גרעיני, אבל העסקה עם איראן תאפשר להם להפיק מספיק דלק לארסנל גרעיני שלם בעוד כעשור. הנשיא טראמפ יצר הזדמנות לנסות ולתקן את הפגמים בהסכם. אני מפציר בכם לפעול בקרב קובעי המדיניות בבית הלבן ובקונגרס כדי לנצל את ההזדמנות הזו". 
לדברי ראש הממשלה, "יום אחד המשטר האיראני ייפול, אזרחי איראן יצאו לרחוב לשמוח וישראל תהיה המדינה הראשונה ליצור איתם קשר וברית".