כדי לשבור את השגרה האפרורית שמביאים עלינו החיים המודרניים התובעניים, רבים מאיתנו מנסים למצוא לנו תחביב או יוצאים לבלות עם חברים או טסים לחו"ל. האמיצים שבינינו יפנו לספורט אקסטרים כמו קפיצת באנג'י או צניחה חופשית, האמיצים יותר יעזו להזמין נגיסי עוף במקדונלדס.


אך יש מי שכל אלו לא מספיקים להם, והם צריכים משהו באמת קיצוני ומסוכן כדי להרגיש חיים. קולין פורז, מהנדס וממציא חובב וגם שרברב מבריטניה, מוצא בכל פעם מחדש דרך הזויה ומסוכנת לשבירת השגרה. פורז הפך כוכב אינטרנטי בעקבות חיבתו לספורט-אקסטרים-ביזאר, וההמצאות הרבות והמשונות שלו כגון עגלת התינוקות הכי מהירה, הקולנועית הכי מהירה, עגלת קניות ממונעת ועוד. כלל הברזל ומה שמשותף לכל המצאותיו הוא כמובן סכנה, והרבה ממנה.
 
כעת, פורז החליט לפנות למוצר לחלוטין לא שגרתי ולהפוך אתו למכונית המירוץ האולטימטיבית, על ידי שדרוג מכונית מתנגשת קלאסית ואיטית משנות ה-60. ההחלטה הגיעה לאחר שקיבל על עצמו את האתגר של מפיקי התכנית הפופולרית הבריטית "Top Gear", וזה השתלם לו בהחלט - הוא שבר שיא גינס, ונסע במהירות של 160 קמ"ש במכונית מתנגשת מהלונה פארק.
 

שדרוג המכונית לא היה דבר קל, ולקח לפורד כשלושה שבועות לבנות אותה כך שתהיה מספיק מהירה. הוא תיעד את התהליך ביוטיוב. בין היתר, פורז היה צריך להפחית ממשקל המכונית כדי להגדיל את מהירותה, כך שהוא הסיר חלקים כבדים ממנה כמו פגוש ההגנה שלה.

על מנת להבטיח שאכן יזכה, פורז הסתפק בנסיעה קצרה במהירות סבירה במכונית, ועבור הנסיעה האמיתית נעזר בשירותיו של הנהג מקצועי של טופ גיר, "הסטיג", כדי שיוכל להגיע למהירות שיא במכונית הקטנה. למאורע המשמח הגיעו כמובן נציגים מספר השיאים של גינס, ביניהם  לוצ'יה סיניגלייסי, ששיבחה את פורז ואמרה ש"כולנו רגילים לראות את הסטיג נוסע במהירות גבוהה, אך הוא בדרך כלל עושה זאת במכונית מרוץ על מסלול מירוצים. לראות אותו עובר את ה-160 קמ"ש במכונית מתנגשת קלסית היה סוראליסטי, אך מרשים ביותר"