לפעמים נדמה שאנשים מנסים לזכות בתחרות ההורים הגרועים ביותר בעולם, ואף יעשו כל דבר מטופש כדי לזכות בתואר המפוקפק. לאחרונה, אישה מפורטלנד, אורגון, מצאה עצמה מועמדת טובה לזכייה, לאחר שהוסגרה למשטרה על ידי בנה על נהיגה בשכרות. מבדיקת נשיפה שערכה המשטרה על האם, ניקול נוריס, 30, נמצא שרמת האלכוהול בדמה היא פי שניים מהרמה המותרת לנהגים.



בנוסף לכך, הנהיגה שלה הייתה כל כך גרועה כתוצאה מכך, עד שבנה המבוהל, שהיה איתה ברכב, התקשר למוקד החירום של המשטרה. "ילד בן 11 התקשר ואמר שהוא מודאג כי אימו נוהגת שיכורה, והוא היה איתה ברכב", סיפרה שאנון ווילד, ממשרד השריף של הילסבורו ל-abcnews. "הוא היה מסוגל לספר לנו כמה אלכוהול הוא ראה שהיא שתתה, ואמר לנו שהוא חושב שהיא פגעה בשפת דרכה".

ווילד הוסיפה שבנה של נוריס הבין שהנהיגה הפרועה שלה אינה נורמטיבית. "הוא היה בחור צעיר ואמיץ מאוד; לפעמים לעשות את הדבר הנכון זה לא קל, בייחוד כשאתה בן 11", אמרה. "אבל הוא הרגיש לא בטוח מספיק עד שהוא ביקש עזרה, ואנו מאוד שמחים שהוא עשה זאת". על פי הדיווחים, לאחר שהילד התקשר למשטרה, אלו איתרו את הרכב על ידי מעקב אחר מיקום הנייד מממנו התקשר.

"ניסו להשאיר אותו על הקו כדי לאתר את המיקום שלו. בשלב כלשהו הוא ראה מסעדה, אז הצלחנו להבין באיזה רחוב הם נמצאים. זה היה יכול להיות הרבה יתור גרוע", אמרה וויילד. נכון לעכשיו, לא ידוע מה יהיה עונשה של נוריס, אך היא עלולה לעמוד לדין על סיכון בנה. ההחלטה הסופית בנושא תתקבל בידי התובע המחוזי.