אביו של הטייס הירדני מועאז אל-כסאסבה, שנשרף למוות בזמן שהיה שבוי של דאעש, קורא היום (רביעי) לכל המדינות הנלחמות בארגון המדינה האיסלאמית לנקום את מות בנו. 

בראיון לרשת "אל ערבייה" אמר אביו של הטייס, סאפי אל-כסאסבה, כי "פעולות הטרור של דאעש רחוקות מכוונת האיסלאם". עם זאת הוא קרא לכל הירדנים "להיות סבלניים בעקבות רצח בני". 
כאקט של נקמה הוציאה ירדן להורג בתלייה שני אזרחים עירקיים, ביניהם הטרוריסטית סאג'דה רישאווי , שעות לאחר שחרור הקלטת בה נראה הרצח המזעזע של הטייס הירדני, שנשרף בעודו בחיים.  



"הירדנים דורשים נקמה". הרצח המזעזע של מועאז אל-כסאסבה


אביו של הטייס אמר כי בשתי ההוצאות להורג אין די, וכי על הממשלה הירדנית לעשות יותר על מנת לנקום את מות בנו:  "אני רוצה שהמדינה תנקום את מות בני בעוד הוצאות להורג של אנשים שמסייעים לארגון הטרור הנפשע, שאין להם דבר עם האיסלאם", אמר.  בראיון טלפוני לרויטרס הוא הוסיף: "הירדנים דורשים כי ירדן והקואליציה תנקום במכות כואבות יותר ותהרוס את הפושעים הללו". 

הטייס הירדני נתפס על ידי ארגון הטרור לאחר שמטוסו התרסק מעל סוריה בחודש דצמבר. בסרטון ששחרר אתמול הארגון, נראה גבר לבוש בבגדים כתומים, דומים לאלה שלבשו שבויים אחרים שהיו בידי דאע"ש. בסרטון, אל-כאסאבה מתראיין, ומתאר את המשימה שהיה אמור לבצע לפני שמטוסו התרסק. לאחר מכן הוא מוצג בתוך הכלוב, עם בגדים לחים שעליהם ככל הנראה נוזל דליק. אחד הלוחמים מחזיק לפיד שמבעיר את הכלוב. אל-כאסאבה נראה כורע על הקרקע.

ראש הכוחות המזוינים הירדנים הודיע למשפחתו של הטייס על מותו. מספר ימים קודם לכן, ירדן הזהירה את דאעש כי אם הטייס שבידיהם יוצא להורג, ימומש עונש המוות שהוטל על המחבלת העיראקית שהארגון דורש את שחרורה, דבר שאכן קרה.